Jeg jobber intenst med denne familiegrenen og "brikkene" begynner så smått å falle på plass. Det er imidlertid "et hull" jeg ikke er istand til å fylle. Det er når Georg Emil giftet seg med Johanne Karoline Borge og hvor deres første barn, Ella Jenny, ble døpt. Jeg klarer ikke finne ut dette gjennom søk i diverse kirkebøker. Har holdt på med dette så lenge at det kvalifiserer til å be om hjelp, syns jeg.
Jeg har følgende opplysninger i sakens anledning:
* Georg Emil Stubberød f. 23.11.1878 i Stokke, Vestfold.
* I FT 1900 for Kristiania står han oppført i Borg Gade 12. Han er 22 år, ugift, skomagermester
og "beboer stedet enslig". I naboleiligheten bor hans tilkommende kone;
Johanne Borge f. 02.01.1876 fra Tjømø, Vestfold. Hun er "kolonialhandeljomfru" og bor hos
kolonialhandler Frans Edvardsen.
* I Adressebok for Kristiania i 1903 er Georg Emil registrert i Schweigaardsgt. 76.
(Tilhører Vålerenga menighet)
* I Adresseboken i 1904, 1905 og 1906 er han registrert i Odinsgt. 9.
(Tilhører Uranienborg og Frogner menighet)
* Ifølge FT 1910 fikk Johanne og Georg Emil en datter, Ella Jenny, 16.08.1903.
Georg Emil og Johanne bodde i Kristiania/Oslo helt til han døde 05.03.1932 og hun døde 15.07.1963.
Jeg har opplysninger om Georg Emils opphavsfamilie. Jeg har også funnet opplysninger om hans to sønner, Arne Georg og Aage Frits, men Ella Jenny finner jeg altså ikke.

Mitt spørsmål er: Når og hvor giftet Johanne og Georg Emil seg?
Når og hvor ble Ella Jenny født og konfirmert?
Giftet Ella Jenny seg og i såfall hvilket etternavn hadde hun som gift?
Hvis noen velvillige hjelpere her på forumet kunne hjelpe meg med dette, så ville jeg være veldig takknemlig!
Optimistisk hilsen fra
Kjersti