Legge inn bilde

Her kan du fritt teste Slektsforums funksjoner for å lære deg hvordan det fungerer
Svar
Knut Helge Nebell
Sted: HØNEFOSS

Legge inn bilde

Legg inn av Knut Helge Nebell » 18. august 2011 kl. 17.39

Forsøker å legge inn bilde.

Hvis det ikke vises noe bilde så er det trolig en feil i systemet, for jeg gjør det på samme måten som jeg har gjort flere ganger før.

Hvis bildet vises så ligger det en feil på DIStreff & GEDtreff hvor det ikke lar seg gjøre å legge ved bilde.

Bilde med adresse som forsøkes lagt inn er dette: "H:\ScreenShot\ScreenShot100.jpg"

Trolig vises intet bilde her, filnavnet forsvinner når jeg velger: Legg til et vedlegg

Brukeravatar
Paul Johan Hals

Re: Legge inn bilde

Legg inn av Paul Johan Hals » 18. august 2011 kl. 20.52

Prøver jeg også- og får samme resultat, også når jeg velger forhåndsvisning eller OK

Mvh Paul

Knut Helge Nebell

Legg inn av Knut Helge Nebell » 18. august 2011 kl. 22.25

Det må ha blitt mye rart her.

Når jeg går til testforum så ser jeg ikke denne tråden.

Grunnen til at jeg kan svare Paul Johan her er at jeg gikk inn via lenken jeg fikk i e-posten.

Når jeg åpner Testforum er det siste innlegget som vises av Bjarte Espedokken fra 10. mars 2011

Brukeravatar
Else Berit Rustad

Legg inn av Else Berit Rustad » 18. august 2011 kl. 23.21

Du ser tråden hvis du bare blar deg langt nok ned. Tråden din, "Legge inn bilde", ligger som nr. 46.... :shock: Det ser ikke ut til at de nyeste kommer fram øverst, noe som vel ville være det normale?

Mvh
Else B.

dn09334
Sted: BODØ

Legg inn av dn09334 » 18. august 2011 kl. 23.38

Det kommer alfabetisk etter første bokstav.

Knut Helge Nebell

Legg inn av Knut Helge Nebell » 19. august 2011 kl. 9.16

Else skrev:Det ser ikke ut til at de nyeste kommer fram øverst, noe som vel ville være det normale?

Det er naturlig at de siste komme øverst (det var mitt utgangspunkt), i tillegg skulle det vært mulig å sortere på kolonneoverskriftene.

Forholdet er vel at alt arbeidet med å tilpasse de forkjellige ønsker, krav og nødvendigheter gjøres av frivillige medlemmer ( tror jeg), og derfor vil det være ting som blir hengende etter.

Spørsmålet er vel hvordan foreninges økonomi er i forhold til å leie hjelp eventuelt og betale honorar til de frivillige.
Dette vet jeg ingen ting om, så det er et skudd i blinde 8)

Svar

Gå tilbake til «Testforum»