Jan Amundsen Barlin
Moderator: MOD_Vestfold
Jan Amundsen Barlin
Hei.
Vi leter etter Jan Amundsen Barlin, tror han er født 1810 i Vestfold.
Søker også hans kone og barn. Gjerne etterslekt på hans barn.
Vet han hadde en sønn som het Karl Magnus født i 1862, uægte, døpt i 1863 og konfirmert i 1877, men vet ikke hvor. Karl Magnus var gift to ganger. Først i Larvik og så i Nordre Land i Oppland i 1906, og har mange etterkommere i Vestre Toten i Oppland, der han bodde til slutt. Han var lokomotivfører som yrke.
Håper det er noen som sitter inne med opplysninger som vil dele det med oss.
Barnebarn av Karl Magnus Jansen prøver å finne igjen slekten sin.
Vi leter etter Jan Amundsen Barlin, tror han er født 1810 i Vestfold.
Søker også hans kone og barn. Gjerne etterslekt på hans barn.
Vet han hadde en sønn som het Karl Magnus født i 1862, uægte, døpt i 1863 og konfirmert i 1877, men vet ikke hvor. Karl Magnus var gift to ganger. Først i Larvik og så i Nordre Land i Oppland i 1906, og har mange etterkommere i Vestre Toten i Oppland, der han bodde til slutt. Han var lokomotivfører som yrke.
Håper det er noen som sitter inne med opplysninger som vil dele det med oss.
Barnebarn av Karl Magnus Jansen prøver å finne igjen slekten sin.
- Remi Trygve Pedersen
- Sted: KONGSBERG
Re: Jan Amundsen Barlin
Hei Evy.
Her har du dåpen til Carl Magnus i Brunlanes den 6. september 1863. Han er født 16. oktober 1862 av foreldrene gift mand Jan Amundsen Barlin og pige Anne Hansdatter Bakkene fra Slemdal. Faddere er Nicoline Nilsdatter Myrene i Eidanger, Olea Amundsd. Næs, Ole Amunds. Dalen??, Peder Halvorsen og Anne d. Amundsen Næs. Barnet hjemmedøbt af Sognepræst Boye i Brevig.
Remi
Her har du dåpen til Carl Magnus i Brunlanes den 6. september 1863. Han er født 16. oktober 1862 av foreldrene gift mand Jan Amundsen Barlin og pige Anne Hansdatter Bakkene fra Slemdal. Faddere er Nicoline Nilsdatter Myrene i Eidanger, Olea Amundsd. Næs, Ole Amunds. Dalen??, Peder Halvorsen og Anne d. Amundsen Næs. Barnet hjemmedøbt af Sognepræst Boye i Brevig.
Remi
Remi Pedersen
"Don't be afraid of my Phoenix. He will burn up (but will be reborn from the ashes)."
"Don't be afraid of my Phoenix. He will burn up (but will be reborn from the ashes)."
Hei Remi.
Takker og bukker for opplysningen. Den kommer godt med
Takker og bukker for opplysningen. Den kommer godt med

- Remi Trygve Pedersen
- Sted: KONGSBERG
Her kommer litt til:
Det er trolig riktig Jan Amundsen du finner her i 1865-tellingen for Larvik, Her sammen med 2 barn.
Samtidig så er det trolig han som gifter seg her i Hvarnes kirke, Hedrum prestegjeld (Hedrum kirkebok 1817-1835). Kona heter Berthe Engebrechsdatter Nordguel og er 23 1/2 år gammel, hans navn skrives Jahn Anundsen Søndre Odberg, 24 1/2 år gammel. Vielsen er nr. 17.
I samme bok finner vi Jahn Anundsen Odberg konfirmert. Han står som nr. 23.
Hilsen Remi
Det er trolig riktig Jan Amundsen du finner her i 1865-tellingen for Larvik, Her sammen med 2 barn.
Samtidig så er det trolig han som gifter seg her i Hvarnes kirke, Hedrum prestegjeld (Hedrum kirkebok 1817-1835). Kona heter Berthe Engebrechsdatter Nordguel og er 23 1/2 år gammel, hans navn skrives Jahn Anundsen Søndre Odberg, 24 1/2 år gammel. Vielsen er nr. 17.
I samme bok finner vi Jahn Anundsen Odberg konfirmert. Han står som nr. 23.
Hilsen Remi
Remi Pedersen
Hei Remi.
Tusen takk nok engang.
Tror ikke det er den samme Jan Amundsen som du har funnet som jeg søker.
Har fått vite nå at den Jan Amundsen jeg leter etter er født i Åmli i Aust-Agder og det stemte at han er født i 1810.
Tusen takk nok engang.
Tror ikke det er den samme Jan Amundsen som du har funnet som jeg søker.
Har fått vite nå at den Jan Amundsen jeg leter etter er født i Åmli i Aust-Agder og det stemte at han er født i 1810.
- Ketil Firing Hanssen
- Sted: SANDVIKA
- Kontakt:
Amund Olsen Barlin og hustru Marie Erichsdatter fra Thromsøen i Trondhiems Stift begraver datteren Berthe Maria, 10 uker gammel, 14. april 1802 i Sem.
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-60
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-60
Hei Ketil.
Tusen hjertlig takk for opplysningen, den kommer godt med i "nettet"
om familien Barlin.
Hilsen Evy
Tusen hjertlig takk for opplysningen, den kommer godt med i "nettet"
om familien Barlin.
Hilsen Evy
Så at du lette etter opplysninger om Jahn Amundsen Barlin. Jeg og mitt søskenbarn har "forsket" mye på ham og funnet ut en god del ( som ikke står hos Eilert Sund) Er du fremdeles interessert kan jeg dele dette med deg.
Hilsen Harald Saga
Hilsen Harald Saga
Hei
Ja takk, jeg er interessert, det er enda mange "hull" i denne slekta.
Jeg er glad om du vil dele opplysninger med meg.
Er du etterkommer av Jahn Amundsen Barlin?
Ja takk, jeg er interessert, det er enda mange "hull" i denne slekta.
Jeg er glad om du vil dele opplysninger med meg.
Er du etterkommer av Jahn Amundsen Barlin?
Ja. Jeg er en av de mange. Jahn Barlin var tydelig godt likt av mange kvinner. Ha reiste rund og fikke barn fra han var 18 til han var 62. Mange ble født i Brunlanes, noen i Siljan
(slemdal) en i Holla for eksempel.
Hvordan skal jeg sende deg min notater?
(slemdal) en i Holla for eksempel.
Hvordan skal jeg sende deg min notater?
Det jeg nå forsøker å finne ut av, er hvor og når Jahn Amundsen døde. Han reiste jo mye rundt som blikkenslager, så det kan ha vært mange steder. Beklager alle skrivefeil i forrige innlegg. Det gikk litt fort.
-
- Sted: BREVIK
Hei Evy og Harald
Skal her prøve å komme med noen av de opplysningene jeg har samlet:
Jan Amundsen Barlin, f. 26.07.1810 i Omlid, Aust-Agder.Har ikke funnet ut når han dør.
Fikk med Marja Lehna Kaisa Aamand 1 datter: INGER ANDREA WILHELMINE, f. 25.05.1830, døpt 31.05.1830 i Solum krk., TE, hun dør 23.11.1866 i Solum
Han fikk med Anne Andersdatter 2 barn: ANNE OLEA, f. 12.12.1832 på Næss, Brunlanes, VE, døpt 30.12.1832 i Brunlanes krk., Hun gifter seg 08.01.1852 i Sem krk. med Peder "Per Springer" Pedersen Berg og fikk med ham iallefall 9 barn.
MAGDALENA, det eneste jeg vet om henne er at hun dør va. 1862
Han fikk med Maren Margrethe Andersdatter 1 barn: MAREN ANDREA, f. 29.04.1843, døpt 15.15.1843 i Tanum krk., Brunlanes, VE. Hun fikk med en Anders Andersen iallefall 4 barn.
Han fikk med Karen Magunsdatter 2 barn:
MADNUS, f. 1854 og Carl Johan, f. 1855
Han fikk med Anne Jonette Jonsdatter 2 barn:
Janette Amalie og Oluf (er litt usikker på når og hvor de er født og døpt)
Fikk med Anne Hansdatter 6 barn (som jeg har registrert):
ANETTE OLALIA, f. 26.03.1858 på Romnes, Holla, TE, døpt 11.04.1858 i Gjerpen krk. TE. Hun ble gift 16.04.1877 i Siljan (Slemdal) krk., med Peeder Larsen Holt og fikk med ham iallefall 10 barn.
JOHAN ANDREAS, f. 20.01.1860 på Hvalen, Eidanger, TE, døpt 29.04.1860 i Eidanger krk. TE
Carl Magnus, f. 10.10.1862 i Brevik, hjemmedøpt i Brevik 16.10.1862, dåpen bekreftet i Brunlanes krk., 06.09.1863, dør 1935, gravlagt 09.07.1935 på Skute Kirkegård, Søndre land, OP. Han fikk 3 barn med Maren Kristien Kristensen og gift 30.101906 med Magda Otilie Andreadatter og fikk med henne 11 barn
MAREN MAGDALENE, f. 10.02.1866 på Raveien u/Halle, Brunlkanes, døpt 05.05.1866 i Brunlanes krk., VE
HANS JULIUS, f. 02.07.1869 på Garsvig u/Solum, VE, døpt 27.12.1869 i Kjose krk., Brunlanes, VE
JOHANNES, f. 16.06.1873 i Siljan, døpt 18.06.1873 i Siljan krk. Han gifter seg 06.08.1898 med Karen Marie Larsdatter i Hedrum krk., VE
Hvis dere ønsker å få noe av dette tilsendt så ta kontakt med meg på mail: [email protected]
Mvh.
Inger Kvennodd
Skal her prøve å komme med noen av de opplysningene jeg har samlet:
Jan Amundsen Barlin, f. 26.07.1810 i Omlid, Aust-Agder.Har ikke funnet ut når han dør.
Fikk med Marja Lehna Kaisa Aamand 1 datter: INGER ANDREA WILHELMINE, f. 25.05.1830, døpt 31.05.1830 i Solum krk., TE, hun dør 23.11.1866 i Solum
Han fikk med Anne Andersdatter 2 barn: ANNE OLEA, f. 12.12.1832 på Næss, Brunlanes, VE, døpt 30.12.1832 i Brunlanes krk., Hun gifter seg 08.01.1852 i Sem krk. med Peder "Per Springer" Pedersen Berg og fikk med ham iallefall 9 barn.
MAGDALENA, det eneste jeg vet om henne er at hun dør va. 1862
Han fikk med Maren Margrethe Andersdatter 1 barn: MAREN ANDREA, f. 29.04.1843, døpt 15.15.1843 i Tanum krk., Brunlanes, VE. Hun fikk med en Anders Andersen iallefall 4 barn.
Han fikk med Karen Magunsdatter 2 barn:
MADNUS, f. 1854 og Carl Johan, f. 1855
Han fikk med Anne Jonette Jonsdatter 2 barn:
Janette Amalie og Oluf (er litt usikker på når og hvor de er født og døpt)
Fikk med Anne Hansdatter 6 barn (som jeg har registrert):
ANETTE OLALIA, f. 26.03.1858 på Romnes, Holla, TE, døpt 11.04.1858 i Gjerpen krk. TE. Hun ble gift 16.04.1877 i Siljan (Slemdal) krk., med Peeder Larsen Holt og fikk med ham iallefall 10 barn.
JOHAN ANDREAS, f. 20.01.1860 på Hvalen, Eidanger, TE, døpt 29.04.1860 i Eidanger krk. TE
Carl Magnus, f. 10.10.1862 i Brevik, hjemmedøpt i Brevik 16.10.1862, dåpen bekreftet i Brunlanes krk., 06.09.1863, dør 1935, gravlagt 09.07.1935 på Skute Kirkegård, Søndre land, OP. Han fikk 3 barn med Maren Kristien Kristensen og gift 30.101906 med Magda Otilie Andreadatter og fikk med henne 11 barn
MAREN MAGDALENE, f. 10.02.1866 på Raveien u/Halle, Brunlkanes, døpt 05.05.1866 i Brunlanes krk., VE
HANS JULIUS, f. 02.07.1869 på Garsvig u/Solum, VE, døpt 27.12.1869 i Kjose krk., Brunlanes, VE
JOHANNES, f. 16.06.1873 i Siljan, døpt 18.06.1873 i Siljan krk. Han gifter seg 06.08.1898 med Karen Marie Larsdatter i Hedrum krk., VE
Hvis dere ønsker å få noe av dette tilsendt så ta kontakt med meg på mail: [email protected]
Mvh.
Inger Kvennodd
Jeg har nå forsket noe mer på Jahn Amundsen Barlin. Jeg har funnet når han døde og hans konfirmasjon. Dette bekrefter at han er født i Åmli. Jeg har også funnet flere barn, tilsammen 16. Jeg har også rettet opp feil ved flere av mødrene.
Jahn Amundsen Barlin Ny
Jahn Amundsen Barlin var født i Åmli i Aust - Agder 26 jul 1810. Han døde i Brunlanes, Kjose 21 apr 1892. Han var
sønn av Amund Olsen Barlin og Olea Arnesdatter .
Han ble døpt i Åmli i Aust - Agder 3 aug 1810. Han ble konfirmert 21 okt 1827 i Kjose kirke .
Født - Kilde ID: 15
Konfirmasjon - Kilde ID: 49 Vurdering: hovedkilde Bok/side: 509
Død - Kilde ID: 49 Vurdering: hovedkilde Bok/side: 119
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Maren Margrethe Andersdatter
1. Maren Olea Jahnsdatter , Født: Halle Brunlanes, 29 des 1843
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Maria Christine Meldal
1. IngerAndrea Wilhelmina Jansdatter Barlin , Født: Solum, 12 mai 1830, Død: Solum, 23 nov 1866
Forfedre av Maren Olea Jahnsdatter 28 feb 2007
side 3
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Karen Magnusdatter
1. Magnus Jansen Barlin , Født: Brunlanes, 17 jan 1854
2. Oluf Jahnsen Barlin , Født: Brunlanes, 28 des 1855
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Anne Jonette Jonsdatter
1. Janette Amalie Jansdatter , Født: Brunlanes, 1 mai 1854
2. Carl Johan Jahnsen Barlin , Født: Brunlanes, 20 jul 1855
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Anne Hansdatter Bakkene
1. Janette Olalia Jahnsdatter , Født: Holden, 26 mar 1858
2 Johan Andreas Jansen Barlin , Født: Eidanger, Hvalen, 20 jan 1860
3. Carl Magnus Jansen Barlin , Født: Brevik, 16 okt 1862, Død: Søndre land, 1935
4. Maren Magdalene Jansd Barlin , Født: Brunlanes, Raveien, 10 feb 1867, Død: Slemdal, 13 sep 1880
5. Hans Julius Jansen Barlin , Født: Solum , Garsvik, 7 feb 1869
6. Johannes Jansen Barlin , Født: Slemdal, 14 jul 1873
7. Amund Thoresius Jahnsen Barlin , Født: Kjose, Brunlanes, 31 des 1876
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Anne Andersdatter
1. Anne Olea Jahnsdatter Barlin , Født: Brunlanes, 12 des 1832
2. Anders Jansen Barlin , Født: Brunlanes, Kroken, 24 nov 1834, Død: Brunlanes, Kroken, nov 1834
3. Maren Magdalena Jahnsdatter Barlin , Født: Brunlanes, 4 mar 1836, Død: Usikker år, 1862
Jahn Amundsen Barlin Ny
Jahn Amundsen Barlin var født i Åmli i Aust - Agder 26 jul 1810. Han døde i Brunlanes, Kjose 21 apr 1892. Han var
sønn av Amund Olsen Barlin og Olea Arnesdatter .
Han ble døpt i Åmli i Aust - Agder 3 aug 1810. Han ble konfirmert 21 okt 1827 i Kjose kirke .
Født - Kilde ID: 15
Konfirmasjon - Kilde ID: 49 Vurdering: hovedkilde Bok/side: 509
Død - Kilde ID: 49 Vurdering: hovedkilde Bok/side: 119
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Maren Margrethe Andersdatter
1. Maren Olea Jahnsdatter , Født: Halle Brunlanes, 29 des 1843
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Maria Christine Meldal
1. IngerAndrea Wilhelmina Jansdatter Barlin , Født: Solum, 12 mai 1830, Død: Solum, 23 nov 1866
Forfedre av Maren Olea Jahnsdatter 28 feb 2007
side 3
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Karen Magnusdatter
1. Magnus Jansen Barlin , Født: Brunlanes, 17 jan 1854
2. Oluf Jahnsen Barlin , Født: Brunlanes, 28 des 1855
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Anne Jonette Jonsdatter
1. Janette Amalie Jansdatter , Født: Brunlanes, 1 mai 1854
2. Carl Johan Jahnsen Barlin , Født: Brunlanes, 20 jul 1855
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Anne Hansdatter Bakkene
1. Janette Olalia Jahnsdatter , Født: Holden, 26 mar 1858
2 Johan Andreas Jansen Barlin , Født: Eidanger, Hvalen, 20 jan 1860
3. Carl Magnus Jansen Barlin , Født: Brevik, 16 okt 1862, Død: Søndre land, 1935
4. Maren Magdalene Jansd Barlin , Født: Brunlanes, Raveien, 10 feb 1867, Død: Slemdal, 13 sep 1880
5. Hans Julius Jansen Barlin , Født: Solum , Garsvik, 7 feb 1869
6. Johannes Jansen Barlin , Født: Slemdal, 14 jul 1873
7. Amund Thoresius Jahnsen Barlin , Født: Kjose, Brunlanes, 31 des 1876
Barn av Jahn Amundsen Barlin og Anne Andersdatter
1. Anne Olea Jahnsdatter Barlin , Født: Brunlanes, 12 des 1832
2. Anders Jansen Barlin , Født: Brunlanes, Kroken, 24 nov 1834, Død: Brunlanes, Kroken, nov 1834
3. Maren Magdalena Jahnsdatter Barlin , Født: Brunlanes, 4 mar 1836, Død: Usikker år, 1862
Hei
Tusen takk for at du deler opplysningene med meg.
Enda flere barn også, ikke rart at etterslekten her stor her
Tusen takk for at du deler opplysningene med meg.
Enda flere barn også, ikke rart at etterslekten her stor her

-
- Sted: DOKKA
Jeg har akkurat jobbet i forhold til Amund Thoresius Jahnsen Barlin, og lurer på om noen av dere som har vært innom denne saken har funnet ut noe mer om ham.
Han ble som nevnt i et innlegg over, født i Kjose, men døpt i Siljan 14.okt.1877
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-28
(Ser jo her at det ikke bare er far som har vært aktiv i foregående år.)
Han konfirmeres i Siljan 4.okt 1891
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-156
Jeg er ganske sikker på at det er han som emigrerer til Amerika fra Larvik i 1900, selv om han der er registrert som hunkjønn ,med navnet Anne Thoresine
http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/we ... k=408#ovre
Grunnen til at jeg føler meg sikker, er at fødselsdatoen stemmer og at jeg vet at han var gift med Laurine Elise Jacobsdatter som også emigrerer med riktig fødselsdato.
De er registrert som gifte,men jeg har ikke funnet dem hverken i Larvik, Brunlanes, Eidanger, Porsgrunn, gjerpen eller skien. Kan veldig gjerne ha oversett dem selvfølgelig.
Laurine Elise er født i Kjose 1874 og døpes i Kjose 27.sept. 1874
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-17
I 1893 får hun en datter Emma med Nils Thomas Sørensen Kaasa
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... dx_side=-9
I 1893 flyttet Laurine fra Kjose til Gjerpen. der står det noe om ekteskap?? som jeg ikke kan tyde.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-159
Jeg vet at Laurine Elise (også kalt Laura) emigrerte til Amerika og at Emma var igjen hjemme hos besteforeldre. Men de kom senere tilbake til Norge og var da bosatt i Porsgrunn.
Amund Jansen døde i 1942 og Laurine bodde de siste årene sammen med datteren Emma og hennes familie. Hun døde i 1951 og de er begge begravet på Eidanger gamle kirkegård (DIS gravminner). Hans fødselsår er her feil.
det jeg lurer på er om noen kan hjelpe til å finne giftemål, enten hjemme eller i Amerika. Det sies at paret fikk en sønn Willy (William) i Amerika. Kan noen finne ut noe om det?
Er det noen som sitter inne med flere opplysninger om dette paret tar jeg dem gjerne imot.
Hilsen Sissel Johnsen
Han ble som nevnt i et innlegg over, født i Kjose, men døpt i Siljan 14.okt.1877
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-28
(Ser jo her at det ikke bare er far som har vært aktiv i foregående år.)
Han konfirmeres i Siljan 4.okt 1891
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-156
Jeg er ganske sikker på at det er han som emigrerer til Amerika fra Larvik i 1900, selv om han der er registrert som hunkjønn ,med navnet Anne Thoresine
http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/we ... k=408#ovre
Grunnen til at jeg føler meg sikker, er at fødselsdatoen stemmer og at jeg vet at han var gift med Laurine Elise Jacobsdatter som også emigrerer med riktig fødselsdato.
De er registrert som gifte,men jeg har ikke funnet dem hverken i Larvik, Brunlanes, Eidanger, Porsgrunn, gjerpen eller skien. Kan veldig gjerne ha oversett dem selvfølgelig.
Laurine Elise er født i Kjose 1874 og døpes i Kjose 27.sept. 1874
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-17
I 1893 får hun en datter Emma med Nils Thomas Sørensen Kaasa
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... dx_side=-9
I 1893 flyttet Laurine fra Kjose til Gjerpen. der står det noe om ekteskap?? som jeg ikke kan tyde.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-159
Jeg vet at Laurine Elise (også kalt Laura) emigrerte til Amerika og at Emma var igjen hjemme hos besteforeldre. Men de kom senere tilbake til Norge og var da bosatt i Porsgrunn.
Amund Jansen døde i 1942 og Laurine bodde de siste årene sammen med datteren Emma og hennes familie. Hun døde i 1951 og de er begge begravet på Eidanger gamle kirkegård (DIS gravminner). Hans fødselsår er her feil.
det jeg lurer på er om noen kan hjelpe til å finne giftemål, enten hjemme eller i Amerika. Det sies at paret fikk en sønn Willy (William) i Amerika. Kan noen finne ut noe om det?
Er det noen som sitter inne med flere opplysninger om dette paret tar jeg dem gjerne imot.
Hilsen Sissel Johnsen
Hei!
Jeg er etterkommer av Jan Amundsen Barlin/Magda og Karl Magnus Jansen (Barlin). Vil gjerne komme i kontakt med dere som er etterkommere.

Jeg er etterkommer av Jan Amundsen Barlin/Magda og Karl Magnus Jansen (Barlin). Vil gjerne komme i kontakt med dere som er etterkommere.
-
- Sted: ÅRNES
- Kontakt:
Hei Marion,
En fetter av meg har bedt meg om å forske på hans farsslekt, og den stammer fra Hakebro slekten. Dersom du er etterkommer av Carl Magnus Jahnsen, så er du også i slekt med Hakebro folket. Carl Magnus Jahnsens mor var Anne Hansdatter Bakkene, datter av Hans Mikkelsen og Berthe Hansdatter Hakebro. Da er du i slekt med min fetter.
mvh
Sven
En fetter av meg har bedt meg om å forske på hans farsslekt, og den stammer fra Hakebro slekten. Dersom du er etterkommer av Carl Magnus Jahnsen, så er du også i slekt med Hakebro folket. Carl Magnus Jahnsens mor var Anne Hansdatter Bakkene, datter av Hans Mikkelsen og Berthe Hansdatter Hakebro. Da er du i slekt med min fetter.
mvh
Sven
Hei Marion og Sven
Jeg er etterkommer av Jahn Amundsen. Hans datter Maren Olea er min oldemor.
Jeg har forsket endel på Barlin følget.
Det blir skrevet en bok om Barlin nå.
Jeg skal i møte med forfatteren førstkommende mandag.
Ta gjerne kontakt med meg for å utveksle slekts info.
mvh
Nils Wilhelm Johnson
epost [email protected]
mvh
Nils Wilhelm Johnson
epost [email protected]
Hei Marion og Sven
mvh
Nils Wilhelm Johnson
epost [email protected]
mvh
Nils Wilhelm Johnson
epost [email protected]
Hei Marion og Sven
mvh
Nils Wilhelm Johnson
epost [email protected]
mvh
Nils Wilhelm Johnson
epost [email protected]