Ruth Berntsen f. Brevik
Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal
Ruth Berntsen f. Brevik
Jeg er på jakt etter etterslekt etter Norman William Brevik død 16.3.1967 i Ålesund. Vet han hadde ei datter som het Ruth og som var gift med Karsten Berntsen.
Re: Ruth Berntsen f. Brevik
Forespørselen din gjelder nålevende, trolig.
Om jeg var deg ville jeg søkt i telefonkatalogen - der vil du finne mange med disse navnene. Sammenligner du litt så kanskje du finner Ruth og Karsten.
PS. Om du ser på 10 retningslinjer for for posting av meldinger vil du se at vedrørende nålevende er vi noe tilbakeholdne.
Men som sagt, her tror jeg kanskje telefonkatalogen vil kunne gi deg svar.
Om jeg var deg ville jeg søkt i telefonkatalogen - der vil du finne mange med disse navnene. Sammenligner du litt så kanskje du finner Ruth og Karsten.

PS. Om du ser på 10 retningslinjer for for posting av meldinger vil du se at vedrørende nålevende er vi noe tilbakeholdne.
Men som sagt, her tror jeg kanskje telefonkatalogen vil kunne gi deg svar.
Hilsen fra Marianne
Takk for svar. Etter fødselsdatoen til Ruth må hun være i slutten av 80-årene. Har lett i telefonkatalogen, og ringt til de fleste med samme etternavn i Ålesund kommune i allefall! Truffet mange velvillige mennesker på ringerunden. Siden jeg ikke vet om disse er i live lenger, så tok jeg meg den frihet å poste et innlegg her.
Hallo..
Har du funnet noen fra denne fam? Kan hende jeg er helt på "viddene" men prøv i Brummundal (";)
mvh
Vibecke
Har du funnet noen fra denne fam? Kan hende jeg er helt på "viddene" men prøv i Brummundal (";)
mvh
Vibecke
Hallo..
mvh
Vibecke
mvh
Vibecke
Hei Lilly!
Både Ruth og Karsten Berntsen er døde. Karsten døde i 2006, og de bodde like nord for Brumunddal. De har 5 barn. Alle bor i Ringsaker kommune. Jeg vet godt hvem de er.
Karsten kjørte dyretransport og har vært på gården min mange ganger.
Mvh
Gustav Amb
Både Ruth og Karsten Berntsen er døde. Karsten døde i 2006, og de bodde like nord for Brumunddal. De har 5 barn. Alle bor i Ringsaker kommune. Jeg vet godt hvem de er.
Karsten kjørte dyretransport og har vært på gården min mange ganger.
Mvh
Gustav Amb
Hei Vibecke!
Du var ikke på viddene! Fikk kontakt med familien rett før jul. Da hadde en av barnebarna til Ruth sett etterlysningen min. Så selv om det tar tid, så ble det jammen positivt resultat!
Tusen takk skal du ha!
Mvh
Lilly Anne Lervåg
Ålesund
Du var ikke på viddene! Fikk kontakt med familien rett før jul. Da hadde en av barnebarna til Ruth sett etterlysningen min. Så selv om det tar tid, så ble det jammen positivt resultat!

Mvh
Lilly Anne Lervåg
Ålesund
Hei Gustav!
Sendte deg også privat melding. Tusen takk for hjelpsomheten. Det hjelper å etterlyse folk her i forumet! Funnet hele familien og har komplettert den slektsgreina også.
Mvh
Lilly Anne Lervåg
Sendte deg også privat melding. Tusen takk for hjelpsomheten. Det hjelper å etterlyse folk her i forumet! Funnet hele familien og har komplettert den slektsgreina også.
Mvh
Lilly Anne Lervåg