Reunion pc og ihone

Moderator: MOD_Slektsprogrammer

Svar
8778
Sted: KVALØYA

Reunion pc og ihone

Legg inn av 8778 » 30. november 2010 kl. 9.42

Jeg har pc og nå har jeg kjøpt Reunion til Iphonen.. Men jeg får ingen kontakt mellom disse. Jeg "ser" Reunion på Itunes på pcn, og på Iphonen har jeg reunion, men får bare velge Manual når jeg går inn. Hvordan kan jeg få ged.com fila (Embla) over til reunion på Iphonen?

Brukeravatar
dn20990
Sted: BERGEN

Re: Reunion pc og ihone

Legg inn av dn20990 » 30. november 2010 kl. 11.00

Du skriver pc men du mener kanskje Mac? (Reunion finnes vel ikke for PC?)

Overføring mellom Reunion/Mac og Reunion/iphone skjer via det trådløse nettet. Det er viktig at mac og iphone er tilkoblet samme nett og programmet må være åpent begge steder. Når du velger synkronisering på iphone velger du deretter på filmenyen på mac overføring til iphone.

Hvis dette ikke fungerer kan det hende du må konfigurere nettforbindelsen på din mac. Jeg måtte gjøre det en gang, husker ikke nå alle detaljene, men du går inn på macens systeminnstillinger (nettverk) og velger direkte tilknytning til iphone. Det skal gå greit å følge anvisningene. Hvis du ikke får det til kan jeg finne ut mer senere (i kveld) når jeg har tilgang til mac.
mvh
leif erik otterå

8778
Sted: KVALØYA

Re: Reunion pc og ihone

Legg inn av 8778 » 30. november 2010 kl. 11.08

Heia. Ja det har plutselig gått opp for meg at dette ikke går på pc. Nei, jeg har ikke mac.. og nettopp derfor går det nok ikke. Æsj, var ikke klar over det :( Prøvde med gedwiev, men jeg får jo bare beskjed om å importere ged-fila fra et www-område og ikke fra pcn... Uff så irriterende.

Svar

Gå tilbake til «Diskuter slektsprogrammer»