Legacy Norsk brukerforum

Moderator: MOD_Slektsprogrammer

Svar
Vidar Harkestad

Legacy Norsk brukerforum

Legg inn av Vidar Harkestad » 21. september 2023 kl. 15.03

Har nylig registrert meg på Legacy Norsk brukerforum og mottatt denne informasjonen på nettsiden:
"Kontoen er opprettet. Dette systemet krever imidlertid at kontoen aktiveres. En aktiveringsnøkkel er sendt til e-postadressen du angav."
 Problemet er at det ikke kommer noen e-post med aktiviseringsnøkkel. Har oppgitt rett e-postadresse.
Har kontaktet forumets Administrator uten å få noe svar.
Er det noen som vet om dette forumet er aktivt?

Vidar Harkestad

Re: Legacy Norsk brukerforum

Legg inn av Vidar Harkestad » 21. september 2023 kl. 23.11

Ettersom jeg enda ikke har fått tilgang til Legacy brukerforum kan jeg likegodt stille spørsmålet her.

Har installert Legacy 9 Versjon: 9.0.0.443

I utskriften av Etterkommerbok blir ikke teksten som er ført inn i feltet for *Notater i Personinformasjon skrevet ut. I utskriften av Anebok er det ikke noe problem. Ettersom feltene Beskrivelse, Dato, Sted er tomme er det [Hendelsesnavn] som ligger inne i hendelsessetningen. Har prøvd å sette inn utskiftbare felt i Rediger setningsdefinisjon for hendelse… f.eks [Hendelsesnavn]: [Notater] uten at dette har gitt noen utskrift i Etterkommerbok.

Håper beskrivelsen av problemet er forståelig.

Takker for svar!

Vidar Harkestad

Legg inn av Vidar Harkestad » 10. oktober 2023 kl. 20.52

Det må da være noen her på forumet som er brukere av slektsprogrammet Legacy?

Brukeravatar
Paul Johan Hals

Legg inn av Paul Johan Hals » 11. oktober 2023 kl. 9.33

Jeg er bruker av Legacy. har vært det siden versjon  8.5.x.x.,men har aldri benyttet meg av / vært innom "Legacy brukerforum".
Når det gjelder den funksjonen du nevner har jeg nok ikke benyttet den  :( så er ikke helt med på beskrivelsen. Begynner vel å bli gammel og treg i oppfattelsen :cry: .

Mvh Paul

Walther Lie

Legg inn av Walther Lie » 18. juni 2024 kl. 12.55

Eg trur nok ikkje det forumet er aktivt. Men på Facebook er det ei gruppe som heiter "Legacy - Brukergruppe." Der får du nok svar (om du ikkje alt har funne ut av det).

Svar

Gå tilbake til «Diskuter slektsprogrammer»