Legacy 6.0

Moderator: MOD_Slektsprogrammer

Svar
gj04631
Sted: AVERøY

Legacy 6.0

Legg inn av gj04631 » 4. februar 2008 kl. 22.27

Hei alle sammen. Jeg lasta ned gratisversjonen av Legacy 6.0. Den kan også få kjøpes med cd og bok til rundt ca 40 dollar eller lastes ned fra nett for ca 30 dollar. Så langt har jeg kun brukt demoversjon,og den er på Norsk :D
Det er til og med instruksjonsveiledning i tilfelle du står fast! Du kan legge til bilder på dem du fører data på,du kan forandre bakgrunn, legge til musikk...ja hva mer kan en ønske seg:)
Et unikt program som får topp omtale. :D
Mvh Sandra Iren

Brukeravatar
6820
Sted: ULSTEINVIK

Re: Legacy 6.0

Legg inn av 6820 » 5. februar 2008 kl. 20.12

Hei, det er ikke demoprogrammet du har lastet ned, det er et fullverdig program som står på egne bein, og du kan bruke det så lenge du vil. Der kommer jevnlig oppdateringer. Jeg brukte seg dette programmet - og endte opp med å kjøpe deLuxe versjonen. Det koster vel ca. 165 kr. for deLuxe. Rimelig nå når dollaren er lav.

Her er hjemmesider for Legacy norsk brukerforum.. Vi er mange her som koser oss og utveksler erfaringer.
Hilsen fra Marianne

gj04631
Sted: AVERøY

Re: Legacy 6.0

Legg inn av gj04631 » 5. februar 2008 kl. 20.50

Hei Marianne:)

Er det ikke en Demo? Det er noe jeg ikke kan utnytte-kun i DeLuxe versjonen,men jeg er så utrolig fornøyd med pprogrammet,at jeg kommer nok til å kjøpe det til slutt:)

Har prøvd andre programmer,men jeg syns de var veldig tungvint,men nå er jo ikke jeg den kvasseste kniven i skuffen så Legacy passer meg utmerket. Takk for vedlagt link,i tilfelle jeg får bruk for veilednin :)

Mvh Sandra Iren

Svar

Gå tilbake til «Diskuter slektsprogrammer»