Systematisering av kildesøk som er gjort - uten funn

Moderatorer: MOD_Slektsfaglig, MOD_Kildereg

Svar
Brukeravatar
dn08762
Sted: KJØLSDALEN
Kontakt:

Systematisering av kildesøk som er gjort - uten funn

Legg inn av dn08762 » 11. november 2006 kl. 10.45

Når eg leitar etter personar, søkjer eg gjennom alle tilgjengelege kilder. Eks. i Digitalarkivet søkjer eg etter ein person både under fødde/døypte, vigde, gravlagt.
Eg leitar og etter same personen i diverse scanna dokument.
Problemet er å ha eit system der ein kan journalføre kva søk som er gjort og med kva resultat - positivt eller negativt - slik at ein slipp å søkje i dei same kildene gang etter gang.
Eg har god kunnskap både om Word og Excel og har prøvd forskjellige metoder der.
Eg brukar TMG som program.

Er det nokon som har ein god metode?
Er det aktuelle registreringsmetodar i TMG som kan utnyttast til ei slik oversikt

dn10375
Sted: HAMAR
Kontakt:

Re: Systematisering av kildesøk som er gjort - uten funn

Legg inn av dn10375 » 12. november 2006 kl. 16.33

Jan Sæthre skrev:Når eg leitar etter personar, søkjer eg gjennom alle tilgjengelege kilder. Eks. i Digitalarkivet søkjer eg etter ein person både under fødde/døypte, vigde, gravlagt.
Eg leitar og etter same personen i diverse scanna dokument.
Problemet er å ha eit system der ein kan journalføre kva søk som er gjort og med kva resultat - positivt eller negativt - slik at ein slipp å søkje i dei same kildene gang etter gang.
Eg har god kunnskap både om Word og Excel og har prøvd forskjellige metoder der.
Eg brukar TMG som program.

Er det nokon som har ein god metode?
Er det aktuelle registreringsmetodar i TMG som kan utnyttast til ei slik oversikt

Det du beskriver ovenfor er jo utført forskningsarbeid, som kan være både planlagt og ferdig utført. Her bør TMGs forskerlogg være godt egnet til å journalføre hva som er gjort samt resultatet. Eksempelvis kan du registrere disse stadier i arbeidet: skissert, planlagt, oppstart, under arbeid, fullført. Det kan også registreres nøkkelord som feks Digitalarkivsøk. Og forskeroppgaver kan kobles til både personl, hendelse, kilde eller kildearkiv (som Digitalarkivet).

Torleif Haugødegård

Brukeravatar
dn08762
Sted: KJØLSDALEN
Kontakt:

Re: Systematisering av kildesøk som er gjort - uten funn

Legg inn av dn08762 » 13. november 2006 kl. 16.56

Takk til Torleif.
Denne burde eg ha tenkt på. Den vil nok dekke dei fleste av mine behov på dette området.

Svar

Gå tilbake til «Kilder og metode»