Olga Rafaelsdatter g Hegstad född 1892
Moderator: MOD_ukjent_fylke
Olga Rafaelsdatter g Hegstad född 1892
Känner någon till var min farmors syster dog? Eller vad hennes barn hette? Hon föddes i Ogndal, Nord Tröndelag men flyttade till Bergen. Min farmor Anne gifte sig i Sverige. Jag skulle bli så glad om någon kunde hjälpa mig. Jag samlar just nu fotografier på alla efterlevande. Hennes man hette nog Johan Arnt Hegstad.
- Hilde Elisabeth Wedde
- Sted: KONGSBERG
Re: Olga Rafaelsdatter g Hegstad född 1892
Hei!
Denne Olga som Marit har funnet er født 1894, og det kan se ut som hennes mann heter Rudolf, og ikke Johan Arnt som du nevner.
Har du bekreftet mannens navn, eller kan dette likevel være riktig person?
Hilde
Denne Olga som Marit har funnet er født 1894, og det kan se ut som hennes mann heter Rudolf, og ikke Johan Arnt som du nevner.
Har du bekreftet mannens navn, eller kan dette likevel være riktig person?
Hilde
- Else Berit Rustad
Det kan vel kanskje være riktig Olga som er funnet likevel.
Jeg oppfattet Siri slik at det var hennes farmor Anne som var gift med Johan Arnt, ikke Olga.
Mvh
Else B.
Jeg oppfattet Siri slik at det var hennes farmor Anne som var gift med Johan Arnt, ikke Olga.
Mvh
Else B.
- Hilde Elisabeth Wedde
Olga Marie Raphaelsdatter er født i Ogndal 16/4 1892; her er lenke til dåpen hennes.
Jeg tror derfor ikke det er riktig gravsted som er funnet.
Hilde
Jeg tror derfor ikke det er riktig gravsted som er funnet.
Hilde
- Marit Lorvik Sørli
Hei på dere.
Slenger meg på etterforskinga.
Har bladd i Bygdebok for Sparbu og Ogndal.
Jeg finner familien til Rafael Bruem og hans 11 barn på gården Brandsegg nordre i Ogndal.
Nr. 8 er Anne Johanna f. 1887.
Nr. 10 er Olga Marie f. 1892, gift med Johan Arnt Hegstad, født på gården Hegstad i Sparbu 1881.
Slenger meg på etterforskinga.
Har bladd i Bygdebok for Sparbu og Ogndal.
Jeg finner familien til Rafael Bruem og hans 11 barn på gården Brandsegg nordre i Ogndal.
Nr. 8 er Anne Johanna f. 1887.
Nr. 10 er Olga Marie f. 1892, gift med Johan Arnt Hegstad, født på gården Hegstad i Sparbu 1881.

Tusen tack till alla hjälpsamma människor. Olga Marie Rafaelsdatter Bruem gifte sig med Johan Arnt Jonsen Hegstad f 1881 enl Bygdabok Sparbu Ogndal bind 5. Min farmor Anne Johanne Rafaelsdatter Bruem gifte sig med Per Johan Olsson från Björkvattnet Frostviken Sverige. Jag har samlat fotografier på min farmors alla syskon och skrivit ihop en släktbok med allt jag vet. Enligt vad jag hört hade Olga två barn och kanske bodde de i Fana eller Åsane i Bergen. Allt detta är osäkert och jag har inga sifferuppgifter på dem: En dotter Solveig gift Roland (För eller efternamn vet jag ej)
En son Olav Hegstad. Jag har också en bild på ett barn Turid Hegstad 9 månader.
Jag fann också Olga Eline Hegstad, men som ni skrev föddes hon två år efter Olga Marie.
En son Olav Hegstad. Jag har också en bild på ett barn Turid Hegstad 9 månader.
Jag fann också Olga Eline Hegstad, men som ni skrev föddes hon två år efter Olga Marie.
- Hilde Elisabeth Wedde
Re: Olga Rafaelsdatter g Hegstad född 1892 (Ruth och Jennie)

Ruth Serine 1913 8 juni Dotter till Per Johan Olsson och Anne Rafelsdatter Bruem. Gift 1913 den 10 januari.
Jennie Margarethe 1915- vet inget om hur länge hon levde. Siri Olsson söker mera hjälp.
- Hilde Elisabeth Wedde
Re: Olga Rafaelsdatter g Hegstad född 1892 (Ruth och Jennie)
Det er ikke lagt ut scannede kirkebøker for Ogndal lenger enn til 1906, så disse er foreløpig ikke mulig å finne. Dessverre.
Hilde
Hilde