Foreldrene til Morfar?

For etterlysninger som ikke kan plasseres i et fylke

Moderator: MOD_ukjent_fylke

Svar
gj02937
Sted: SANDNES

Foreldrene til Morfar?

Legg inn av gj02937 » 4. april 2006 kl. 21.29

Legger herved inn en etterlysning etter min morfars far Einar Bech. Er nybegynner så har jeg desverre ikke klart å få til noe brukbart resultat av meg selv. Noe av problemet er at jeg vet ikke hvor Einar kan ha levd, men jeg vet at oldefar ble født i Kongsberg men har ingen dato eller fødselsår. Jeg har heller ikke svært bra kunnskap innen dette området så jeg har hatt begrenset fremgang til nå. Jeg hadde håpet at noen kunne hjelpe meg og kansje gi meg noen tips om teknikker og slike ting.

Vil bare si at jeg setter veldig pris på dette forumet!

Åse Kvitle Kristiansen
Sted: BRØSTADBOTN

Re: Foreldrene til Morfar?

Legg inn av Åse Kvitle Kristiansen » 4. april 2006 kl. 21.54

Det var ikke mye å basere letingen på, Einar Bech, født i Kongsberg. Vet du navn, fødested og fødselsår på din morfar? Hvor bodde din morfar som liten og bodde han sammen med begge foreldrene?
Det finnes en Einar Bech født i Herøy, Nordland, i 1860, sammen med foreldrene i 1865, men som pleiesønn hos en slektning i Mosjøen i 1875. Det var den eneste Einar Bech jeg fant, men det stemmer jo ikke med Kongsberg. Jeg vil gjerne hjelpe deg hvis jeg kan, men trenger opplysninger om din morfar for å finne hans far.
Vennlig hilsen Åse Kr.

Svar

Gå tilbake til «Norge - ukjent fylke»