Inger Falch-Jacobsen om Andreas

For etterlysninger som ikke kan plasseres i et fylke

Moderator: MOD_ukjent_fylke

Svar
gj01806
Sted: OSLO

Inger Falch-Jacobsen om Andreas

Legg inn av gj01806 » 12. november 2005 kl. 19.15

Det er virkelig flott det du har kommet frem til helt utrolig det med mine onkler er jo flott og min far som er f i København viste vi faktisk men det med Farfar som skal være f i Skanderborg ja det er helt nytt og så har vi fått frem dette navn Andreas Erich Sigvardt Simonsen dette står ikke i Kirkeboken i Paulus Kirke da min Far Sigvart ble gift med mor Mary terese der står kun Andreas, vi har ellers også en Andreas men da med mellomnavnet Peter. Men det er jo ganske intresant dette navn som har både min far og mitt navn med i sitt.Det navn med peter er en slægt som stammer fra Ensted ved Åbenrå i DK Den datter du nevner Inger Marie ja det er også benyttet til en kusine jeg har i dag datter til min Onkel Eyolf det kom en 5 sønn fra Farmor Anna og Andreas ,det var Jens yngste man av de 5 sønner de fikk. Du skriver videre at min Olderfar er fra Norge er det helt sikkert etter de funn du har klart og finne ? Eller må jeg gå videre i DK for og søke der ? Det er jo mye og søke etter spesielt da en slegt deles opp på en måte med en del i Norge og en del i DK .
Jeg vil nå takke deg så meget nok en gang og muligens kunne komme tilbake ved en annen anledning.

Med Vennlig Hilsen Erik A Simonsen

Svar

Gå tilbake til «Norge - ukjent fylke»