Jeg blir glad for all innformasjon som kan gjøre meg litt klokere på hemligheten bak min oldefar Nils barndom og liv i ung alder. Han fortalte aldri om sitt opphav eller hvor han kom fra.
I linken nedenfor som er lagt inn av Eva Helene kan dere se informasjon som er kommet inn om Nils Gundersen. Her er i alle fall en liten oppsummering

Hans far Gunder Gundersen f. 1853 gift med Elen Marie Isaksdatter f. 1850. De giftet seg i 1880. Fikk datteren Inga Berit i 1880 og Nils i 1884. Faren, Gunder og søsteren Inga Berit dør i 1886 med en måneds mellomrom. I 1896 gifter Elen Marie seg med en ny mann Jakob Mikael Thomassen. Denne mannen dør i 1907. Elen Marie dør i 1916. Nils Gundersen bodde i fosterhjem. I 1919 får han en datter (99%) sikkert, Kamilla Arnolda Bernarda Nilsdatter, Borge.
Spørsmål 1:
Fikk Nils flere søsken/halvsøsken?
2.
Hvor bodde Nils i fosterhjem? Eventuellt, hvem bodde han sammen med?
3.
Finnes det stoff i bygdebøker om familien Gundersen?
4.
Hvordan kan man finne ut mer om datteren Kamilla A B Nilsdatter?
5. Synes det er vanskelig å tyde dødsårsak og anmerk. i kb over Gunder Gundersen. Ser han er anmeldt for noe... der dato for bortgang og anmeld. er den samme.
I linken nedenfor som er lagt inn av Eva Helene kan dere se informasjon som er kommet inn om Nils Gundersen.