Magnus P Mikalsen
Moderator: MOD_Nordland
Magnus P Mikalsen
Kjenner noen til denne personen som er gravlagt i Bø
Hans opphav og om det fins etterkommere der.
mvh Sivert Moen
Hans opphav og om det fins etterkommere der.
mvh Sivert Moen
-
- Sted: BREMNES
Re: Magnus P Mikalsen
Hei
Står det fødsels- og eller dødsdato på gravsteinen?
Mvh
Anne Lisbeth

Står det fødsels- og eller dødsdato på gravsteinen?
Mvh
Anne Lisbeth
Hei. Det er foto av steinen, og Magnus var født 7.2.1917 og kona Johanne var født 10.3.1912 såvidt jeg kunne lese. Men Kb for Bø er ikke lagt ut så langt at man får sett vigselen.
Mvh W
Mvh W
-
Hei
Då tenker eg at me har funne han på FamilySearch.org. Magnus Pareli Mikalsen fødd 7/2 1917 i Leiranger, Tysvær i Rogaland. Død 29/4 1990 Auvåg, Bø. Ektefelle Johanne Henriette Johansen. Ekteskap inngått 1946. Link fungerer ikkje så du må skriva inn data sjøl. Skriv inn data nøyaktig, så får du opp fleire opplysninger enn eg har skreve her. www.familysearch.org/eng/search/frameset_search.asp?PAGE=/eng/search/ancestorsearchresults.asp
Mvh
Anne Lisbeth

Då tenker eg at me har funne han på FamilySearch.org. Magnus Pareli Mikalsen fødd 7/2 1917 i Leiranger, Tysvær i Rogaland. Død 29/4 1990 Auvåg, Bø. Ektefelle Johanne Henriette Johansen. Ekteskap inngått 1946. Link fungerer ikkje så du må skriva inn data sjøl. Skriv inn data nøyaktig, så får du opp fleire opplysninger enn eg har skreve her. www.familysearch.org/eng/search/frameset_search.asp?PAGE=/eng/search/ancestorsearchresults.asp
Mvh
Anne Lisbeth
-
Hei
Det var ikkje så enkelt å finna dåpen som eg trudde. Eg ser at Leiranger ligg i tettstaden Nedstrand i Tysvær kommune, men eg har ikkje greidd å finna han enno. Tysvær omfattar mange plasser.
Får søka vidare
Mvh
Anne Lisbeth

Det var ikkje så enkelt å finna dåpen som eg trudde. Eg ser at Leiranger ligg i tettstaden Nedstrand i Tysvær kommune, men eg har ikkje greidd å finna han enno. Tysvær omfattar mange plasser.
Får søka vidare

Mvh
Anne Lisbeth
-
Hei
Eg har begynt å få ein liten mistanke til at Magnus er fødd i Leiranger i Steigen istadenfor i Tysvær. Vedkomande som la inn opplysningane på Family Search hadde ikkje notater om foreldre. Kona til Magnus, Johanne var fødd i Bø.
KB for Leiranger i Steigen slutta i 1916
. Eg meiner likevel at dette er rettare enn Tysvær. Pareli er vel også eit meir vanlig namn nordpå.
Mvh
Anne Lisbeth

Eg har begynt å få ein liten mistanke til at Magnus er fødd i Leiranger i Steigen istadenfor i Tysvær. Vedkomande som la inn opplysningane på Family Search hadde ikkje notater om foreldre. Kona til Magnus, Johanne var fødd i Bø.
KB for Leiranger i Steigen slutta i 1916

Mvh
Anne Lisbeth
Jeg har familien i min base. De hadde 2 sønner som lever. Kan du sende meg en PM?
Hei Inge har sendt deg Pm
Tusen takk.
Sivert Moen

Tusen takk.
Sivert Moen