Hei Johan
Du skriver: For å si noe om Astrid, så fikk hun sønnen Hilbert Amandus Kristiansen 7. juli 1900, men ble siden gift med en mann som het Karlsson, som muligens var svensk. De fikk to barn: Tage og Astrid Karlsson. Jeg vet ikke noe om disse to barna, eller hva som skjedde med Astrid etter 1900. Jeg vet bare at Hilbert ble gift med Julie og døde 19. februar 1988.
Alle opplysningene om Hilbert har jeg, prøver å hjelpe yngste sønn av Hilbert om hans farmor Astrid. Mens Hilbert levde prøvde han både Frelsesarmeen og Røde Kors for å finne sin mor, men desverre fant han aldri henne.
Jeg tror nok at man må leite i Sverige for å finne opplysninger om hennes skjebne.
Dette fikk jeg på mail igår:
Det har også dukket opp et navn: Tage Karlsen som hevdder at han er et barnebarn av Astrid, som hun skulle ha fått faren med en Svenske i 1902, , men mer enn det vet jeg ikke.
Om dette kan være til hjelp, eller forvirring, gjenstår å se.
Ble litt forvirret nå, siden du skriver at Astrid fikk to barn, Tage og Astrid. Men her kan jo noen ha husket feil
Tusen takk for alle opplysningene fra deg Johan, disse hadde jeg ingen anelse om. Håper vi finner ut av dette
Mvh Liv Helen