Jeg leter etter informasjon om min Oldefar og hans familie.... Min oldefar er Johan Martin Johnsen født: 1884 Ytrihei. Om dette er riktig plass å legge etterlysning vet jeg ikke, da jeg ikke vet hvor Ytrihei er. Fikk ett tips om at dette kanskje kunne være i Vest Agder,men har ikke funnet noe om han der.
Grunnen til at jeg legger etterlysning her er at jeg vet han en periode var bosatt i Mo i Rana.
Han var gift med Kristine Marie Jensen f: 13.09.1887 Nesna på Dønna. De var bosatt Mo 1909 og 1911 (vet ikke den eksakte perioden) da to sønner ble født. Karl Johan 30.01.1911 og Arvid Pareli 13.02.1909.
Vet ikke om det er flere søsken, har hørt at det kan finnes en bror ved navn Arthur men har ikke opplysning om han.
Johan Martin Johnsen og Kristine Marie Jensen ble gift 18.04.1909. Der finner jeg John Jørgen Johnsen oppført som hans far.
Har hørt at Kristine Marie døde da barna var små og Johan Martin Johnsen giftet seg opp igjen. De flyttet senere til Ålesund (tror jeg) Vet ikke om han flyttet før eller etter giftemål nr.2
Jeg har info om Kristine Maries foreldre/besteforeldre men ikke søsken.
Håper noen kan hjelpe meg. Dette er helt nytt for meg da jeg aldri har hørt om min oldefar/ oldemor før jeg fant dem selv