Er det noen som kan hjelpe meg å finne foreldre og event. søsken til Johanna Marie Mortensen. Hun skal være født 25. mars 1839 på Flatmo i Velfjord.
Johanna ble gift med Johan Anton Joelsen, f. 1835 fra Velfjord og de bosatte seg i Trondenes/Harstad.
Vet heller ikke om Flatmo ligger under Sømna.
Rita
Johanna Marie Mortensen, født 1839 på Flatmo i Velfjord
Moderator: MOD_Nordland
-
- Sted: BRØSTADBOTN
Re: Johanna Marie Mortensen
Velfjord ligger under Brønnøy; dvs. sognet het Nøstvik. Her er konfirmasjone til Johanne Marie Konfirmant nr 22
Her er dåpen Nr.18
Jeg leita, men fant ingen flere barn av dette paret. Jeg fant heller ikke giftermålet til foreldrene. Prøv om du kan få låne Velfjord bygdebok eller få noen til å gjøre et oppslag for deg. De kan være innflyttere til Velfjord. og muligens bare ha bodd der en kort tid.
Jeg fant dette paret i FT 1865 på Flagmoe i Velfjord
Ifølge FamilySearch giftet Morten og Karen seg 24.oktober 1819 i Velfjord
Se her
Barn av Morten og Karen 1830
1826
1821
Her er dåpen Nr.18
Jeg leita, men fant ingen flere barn av dette paret. Jeg fant heller ikke giftermålet til foreldrene. Prøv om du kan få låne Velfjord bygdebok eller få noen til å gjøre et oppslag for deg. De kan være innflyttere til Velfjord. og muligens bare ha bodd der en kort tid.
Jeg fant dette paret i FT 1865 på Flagmoe i Velfjord
Ifølge FamilySearch giftet Morten og Karen seg 24.oktober 1819 i Velfjord
Se her
Barn av Morten og Karen 1830
1826
1821
Tusen takk for hjelpen. Når man bare vet hvor man skal lete ...
Fant Morten Johannessen f. 1799 og Karen Olsdtr f. 1804 på FT 1865 på Flatmoen i Brønnøy - med fødested Brønnøy. De var gift. Skal nå lete i videre i bygdeboka for Velfjord.
Datteren Johanna Marie og hennes mann Johan Anton Joelsen er mine tippoldeforeldre.
Johan Anton er fra Bru i Velfjord.
Rita
Fant Morten Johannessen f. 1799 og Karen Olsdtr f. 1804 på FT 1865 på Flatmoen i Brønnøy - med fødested Brønnøy. De var gift. Skal nå lete i videre i bygdeboka for Velfjord.
Datteren Johanna Marie og hennes mann Johan Anton Joelsen er mine tippoldeforeldre.
Johan Anton er fra Bru i Velfjord.
Rita
- Viggo Eide
- Sted: BODØ
- Kontakt:
Tråden (innleggene) er flyttet fra Sømna til Brønnøy av meg.
Viggo Eide
nestleder i Slekt og data
aktiv i Slekt og Data Nordland
admin i Slektsforum
http://tidogrom.blogspot.com
nestleder i Slekt og data
aktiv i Slekt og Data Nordland
admin i Slektsforum
http://tidogrom.blogspot.com
Hei.
Hvist du ikke finner flere søsken så har jeg registrert 8 barn på Morten Johannesen flatmo
Hilsen Hans-Magne Tysseland
Hvist du ikke finner flere søsken så har jeg registrert 8 barn på Morten Johannesen flatmo
Hei.
Jeg fant bare 7 barn, men det var et stort mellomrom mellom Katrine i 1833 og Johanna i 1838. Må ha oversett ett barn der.
Rita
Jeg fant bare 7 barn, men det var et stort mellomrom mellom Katrine i 1833 og Johanna i 1838. Må ha oversett ett barn der.
Rita
Hei
Mellom disse skal Marta Mortensdtr være hun er født på flatmo ca 1838 1839
Hun ble den 28.12.1862 gift med Johan Anton Joelsen fra Bru, Velfjord.
Marta kan være født en gang mellom 1833 og 1839 har bare funnet henne ved vielsen.
Hvis du trenger familier på de andre barna kan du få dem av meg jeg har registrert mesteparten av velfjord og store deler av bindal
Du må bare kontakte meg pr mail om du ønsker det.
Mellom disse skal Marta Mortensdtr være hun er født på flatmo ca 1838 1839
Hun ble den 28.12.1862 gift med Johan Anton Joelsen fra Bru, Velfjord.
Marta kan være født en gang mellom 1833 og 1839 har bare funnet henne ved vielsen.
Hvis du trenger familier på de andre barna kan du få dem av meg jeg har registrert mesteparten av velfjord og store deler av bindal
Du må bare kontakte meg pr mail om du ønsker det.
Hei.
Det er Johanna Marie Mortensdtr født 1839 som ble gift med Johan Anton Joelsen - ikke Marta. Johanna og Johan er mine tippoldeforeldre og de bosatte seg i Trondenes.
Marta har jeg ikke funnet.
Rita
Det er Johanna Marie Mortensdtr født 1839 som ble gift med Johan Anton Joelsen - ikke Marta. Johanna og Johan er mine tippoldeforeldre og de bosatte seg i Trondenes.
Marta har jeg ikke funnet.
Rita