Han het Arthur Karl Olsen er født 26 februar i 1913(vet ikke hvor ha
n ble født), han døde i 1995 og gravlagt i selbustrand kirke.Arthur Karl giftet seg aldri. Han bodde sammen en kvinne som het Olga og datteren hennes,de arvet han. Arthur Karl bodde i nærheten av Selbustrand kirke og Framheim sammfunnshus...
Far til Arthur Karl Olsen het Charles Meinhard Olsen, han giftet seg senere og fikk fire barn deriblant min ane Gunnar Olsen. Far Charles og min ane hadde mye kontakt med Arthur Karl men dette ble ikke så mye snakket om.
Det jeg trenger hjelp til er : 1. Vet noen om hvilken gård han på bodde på i selbu? Han eide vistnok en gård..Evnt hvilken gård/sted han ble plassert bort i Selbu?
2: Vet noen om hvor han kan være født?( Har sjekket kirkebøker rundt omkring i sør-trøndelag uten funn)
3 Vet noen hvem hans mor kan være?Charles giftet seg to ganger første gang i ca 1918 med Ingeborg Anna Øien og andre gang med min oldemor Nordy Jenfrida Nicolaysen. Ingeborg Anna dør rett etter bryllupet og deres felles barn Carlos dør bare noen mnd etter. Har tidligere funnet skifte etter Ingeborg Anna men finner det ikke igjen.I skiftet minnes jeg det sto 1 Arving å det vil jeg tro er hennes ektemann Charles . Jeg tror ikke Ingeborg Anna kan være hans mor pga at stor avstand ift fødselsår på Arthur Karl og når Charles og Ingeborg Anna ble gift.
Er det noen som sitter på opplysninger om noe eller kan hjelpe er jeg svært takknemelig

Mvh Siw