Släkt på Fröya...

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
Anna Garnvik

Re: Släkt på Fröya...

Legg inn av Anna Garnvik » 25. juni 2005 kl. 0.11

Hej!
Jag söker mina anor på Fröya (även Hitra). Min mormors far hette Petter Wolden, han var född 1877-05-31 och han var gift med Ingeborg. Denna Ingeborg var dotter till Lydia Jörgensdatter Coldevin (f. 1853). Lydia var dotter till Jörgen Coldevin och Ingeborg Christoffersdatter. Petter Woldens föräldrar hette Elias och Eline. De kallades/hette Tröa i efternamn?
Nu undrar jag om någon vet något om mina norska anor... Vem var Elias och Eline? Var kommer de ifrån? Coldevin är en ganska känd släkt - men vem var Jörgen Coldevins föräldrar? Min morfars far hette Jens Ulrik Pedersen, han var gift med Indiana... Vem är Indiana? Var kommer hon ifrån? Snälla hjälp...
Vill någon maila mig, så gör det på [email protected]
MVH//Anna

Ola Lien Zetlitz
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Legg inn av Ola Lien Zetlitz » 14. juli 2005 kl. 0.29

Hei!
Indianna Nilsdatter f. 20. aug 1865 på Nordskaget på Frøya.
Jens Ulrik Pedersen f. 12. nov 1860.
Jens Ulrik er min oldemors bror.
Jeg vet dessverre ikke mere om Indianna.
mvh Ola

Kjell Roger Jensen

Legg inn av Kjell Roger Jensen » 24. januar 2006 kl. 0.07

Hei!
Interessant at det er flere som søker etter sine aner. Jeg er oldebarn etter Indianna og Jens Ulrik Pedersen Garnvik.

Det jeg vet om Indianna er at hun er født 20.08.1865 av foreldre Niels Kornelius Andreassen Nordskag og Karoline Pedersdatter Espnes f. 28.02.1837.

Har litt mere hvis du er interessert...

Du kan sende meg en mail på [email protected]

MVH Kjell Roger Jensen
7260 Sistranda
Frøya, Norge

Gunn Fredriksen

Legg inn av Gunn Fredriksen » 22. februar 2006 kl. 15.21

Hei Anna.
Min fars søster bodde i Garnvika. Kan sende deg mail med de opplysningene jeg har.

Mvh Gunn

Svar

Gå tilbake til «Frøya»