Takk for innsatsen Helge.
I BB er hun oppgitt fødd ca 1746 ut ifrå alder ved død, i FT 1801 er hun 51 år, dvs fødd rundt 1750/51. Og i ekstraskatten for 1762 er det berre barn over 12 år som er nevnt så dette stemmer ganske bra.
Sjekker atter ein gang i BB ( Sunnylven og Geiranger) og finner Peder Jonsen med hustru Pernille og barna Peder Pedersen og Pernille Pedersdatter. MEN, her er det skrevet at Pernille vart gift med Arne Korneliusson Engeset på Stranda.
Leiter opp denne Arne i BB for Stranda , bygdebok 3, under garden Engeset og det er riktigt, han vart gift med ein Pernille Pedersdatter, men begge er oppgitte til å være fødde i 1766 og då kan det ikkje være den Pernille som er funnet lengre oppe i dette emnet.
Som normalt så kan BB være ein hjelp for å komme på rette sporet, men her er det antagelig mykje som ikkje stemmer.
Eg heller til at denne Pernille som Helge og Lisbeth har funnet fram opplysninger om er min Pernille.
Om det er andre som har synspunkter på dette så er dei hjertligt velkommne.
No får eg ikkje fulgt med på dette emne noko særligt lenger, reiser på jobb på sjøen i morgon og har ikkje tilgang på internett der

Men eg kjem sterkt tilbake når eg kjem heim ut på nyåret ein gang
Mvh
Ingmar