I Volda går det føre seg oppdatering av dei gamle Dalsfjord- og Voldasogebøkene, som mange kjenner til (http://tilsett.hivolda.no/ak/Voldasoga/Voldasoga.htm). I samband med dette arbeidet er vi generelt interessert i informasjon om voldingar (pr def. personar som er fødd i Volda eller har budd her nokre år) som så har flytt ut og har vore/er etablert andre stader.
Om muleg vil vi da i tillegg til namnet og (ca) f. år gjerne vete: evt. dødsår, om personen er/var gift: namn, heimstad, f.- og d.-år for ektefelle/sambuar, kvar ho/han/dei budde og evt. kva dei dreiv med (yrke) viss kjent.
Slik informasjon kan evt. sendast [email protected] (men vi abonnerer sjølvsagt på dette forumet og får melding viss nokon legg inn informasjon).
På førehand mange takk for hjelpa!
(Vi kan sjølvsagt òg til ein viss grad vere behjelpelege med slektsinformasjon frå det innsamla materialet "i bytte" for informasjon om utflytte.)
Hjelp til bygdebokarbeid: "heimstad" Volda
Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal
- Arnfinn Kjelland
- Sted: VOLDA
- Kontakt:
- Helge Bjerkevoll
- Sted: REKDAL
- Kontakt:
Re: Hjelp til bygdebokarbeid: "heimstad" Volda
Veit ikkje om denne er kjent for bygdebokforfattaren?
I Gards og Slektshistorie Fiksdal Sokn av Olav Rekdal finn vi på side 536:
"-------- Far til Sivert, John Sivertsen Bratteberg frå Volda var båtbyggar (Båt-Jo). vart 1804 g.m. Anne Aretsdtr Nerås og kom som plassmann åt Fiksdals-Haua."
Helge Bjerkevoll
I Gards og Slektshistorie Fiksdal Sokn av Olav Rekdal finn vi på side 536:
"-------- Far til Sivert, John Sivertsen Bratteberg frå Volda var båtbyggar (Båt-Jo). vart 1804 g.m. Anne Aretsdtr Nerås og kom som plassmann åt Fiksdals-Haua."
Helge Bjerkevoll
Lars Andersen Geitvik, f ca 1760 vart i 1807 gift i Haram med Marie Sjursdtr. Haram, f. sept 1783.
Eg har skrive at foreldra til Lars er Anders Persen Geitvik og Eli Torsdtr. Hollen, dei vart gifte 1758. Har ikkje meir om forfedrene deira.
Foreldra til Marie er Sjur Sjursen Haram og Ingeborg Pedersdtr. Haram.
Etterslekt i Haram.
Eg har skrive at foreldra til Lars er Anders Persen Geitvik og Eli Torsdtr. Hollen, dei vart gifte 1758. Har ikkje meir om forfedrene deira.
Foreldra til Marie er Sjur Sjursen Haram og Ingeborg Pedersdtr. Haram.
Etterslekt i Haram.
Hei, og takk for nyttige innspel til arbeidet med den nye Busetnadssoga for Volda.
Berre ein liten korreksjon: Kjeldematerialet viser at foreldra til Lars ikkje er Anders og Eli som oppgjeve av Ivar Fylling. Det er fleire personar med same namn i Geitvika på om lag same tid, så det kan lett oppstå feiltolkingar her. Dei rette foreldra til Lars skal vere Anders Pedersson frå Otterdal i Hornindal og kona Anne Larsdotter frå Bueidet. Sonen Lars er nemnt i skiftet etter Anders 1813.
Mvh
Olav
Berre ein liten korreksjon: Kjeldematerialet viser at foreldra til Lars ikkje er Anders og Eli som oppgjeve av Ivar Fylling. Det er fleire personar med same namn i Geitvika på om lag same tid, så det kan lett oppstå feiltolkingar her. Dei rette foreldra til Lars skal vere Anders Pedersson frå Otterdal i Hornindal og kona Anne Larsdotter frå Bueidet. Sonen Lars er nemnt i skiftet etter Anders 1813.
Mvh
Olav
-
Jeg er usikker på grensene i Ørsta/Volda på tidspunktet dere dokumenterer, men tipser allikevel:
Jeg har notert en 3xtippoldefar fra Ørsta/Volda.
Det var Ola Pålson Brekke, 1769-1849. Han bosatte seg i Hjørundfjord. I FT 1801 er han notert der som Ole Paulsen på Ejde. nr 256.
Gift med Brit Thoresdatter Eide, 1767-1850. Datter av Tore Monsen Skylstad 1734-1803, og Ingeborg Nilsdatter Nordangshol, 1737-1820. Begge svigerforeldre reg på Ejde i 1801.
Jeg har ikke Ole/Olas foreldre i Ørsta/Volda, håper derfor Voldaprosjektet kan svare.
Med hilsen
Stine Heldal Kvistad, Oslo.
Jeg har notert en 3xtippoldefar fra Ørsta/Volda.
Det var Ola Pålson Brekke, 1769-1849. Han bosatte seg i Hjørundfjord. I FT 1801 er han notert der som Ole Paulsen på Ejde. nr 256.
Gift med Brit Thoresdatter Eide, 1767-1850. Datter av Tore Monsen Skylstad 1734-1803, og Ingeborg Nilsdatter Nordangshol, 1737-1820. Begge svigerforeldre reg på Ejde i 1801.
Jeg har ikke Ole/Olas foreldre i Ørsta/Volda, håper derfor Voldaprosjektet kan svare.
Med hilsen
Stine Heldal Kvistad, Oslo.
-
- Sted: TRONDHEIM
- Kontakt:
Stine Heldal Kvistad skrev:Jeg er usikker på grensene i Ørsta/Volda på tidspunktet.
Grensa mellom Ørsta og Volda har vel knapt vore endra så lenge ein veit om - med eitt unnatak (Ytrestøyl, til Volda i 1893). Før du får alle Ørstingar og Voldingar på nakken, er det vel best du skaffar deg kjennskap til denne viktige grensa

Sjå her: http://www.ntnu.no/~ivarse/gard.html , http://www.ntnu.no/~ivarse/grenser.html
(Og ja....: Brekke er i Ørsta.)
-
- Sted: OSLO
Hei.
Brithe Hansd. Osdal, Volda, gifta seg med Nils Hansson Navelsaker, Hornindal den 30.06.1747 og flytta til Navelsaker. Ho var fødd ca.1717 og dauda 24.01.1803 på Navelsaker. Eg er 8. generasjon etter henne.
Omtrent samtidig med at Brithe vart gift på Navelsaker, vart ei Jønette Hansd. Navelsaker, fødd ca.1722, gift til Osdal.
mvh
Rune Refsdal
Brithe Hansd. Osdal, Volda, gifta seg med Nils Hansson Navelsaker, Hornindal den 30.06.1747 og flytta til Navelsaker. Ho var fødd ca.1717 og dauda 24.01.1803 på Navelsaker. Eg er 8. generasjon etter henne.
Omtrent samtidig med at Brithe vart gift på Navelsaker, vart ei Jønette Hansd. Navelsaker, fødd ca.1722, gift til Osdal.
mvh
Rune Refsdal