Iver Augustinus og Anne Malene Eliasdatter

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Hordaland

Svar
gj07063
Sted: OSLO

Iver Augustinus og Anne Malene Eliasdatter

Legg inn av gj07063 » 26. mai 2008 kl. 12.54

Hei
Er det noen som kan hjelpe meg, med opplysninger om Iver Augustinus født ca 1730 og Anne Malene Eliasdatter født rundt 1766 ca. Søker alt om dem hvor de kom fra, hva deres foreldre het etc?
Er takknemlig for all hjelp jeg kan få.
MVH
Angelica

Brukeravatar
Ketil Firing Hanssen
Sted: SANDVIKA
Kontakt:

Re: Iver Augustinus og Anne Malene Eliasdatter

Legg inn av Ketil Firing Hanssen » 26. mai 2008 kl. 13.14

Du bør ikke opprette flere temaer om samme personer. Det gjør det vanskelig å holde oversikten for de som prøver å hjelpe deg...

Iver Augustinisen født ca 1730 og Anne Malene Eliædtr: https://slektsforum.slektogdata.no/view ... ht=#292965

10 retningslinjer for posting av meldinger: https://slektsforum.slektogdata.no/view ... hp?t=11709

Brukeravatar
dn22196
Sted: FJERDINGBY

Legg inn av dn22196 » 26. mai 2008 kl. 19.06

Hei ville bare legge til at det er lov å prøve og feile.Ihvertfall hvis man er nybegynner.Dette er noe alle opplever.Og i et tidligere innlegg hadde jeg en diskusjon om akkurat dette.La de få lov til dette.Alle kan ikke være verdensmestere med en gang.Mye av grunnen til at jeg reagerer på dette er at mange gir opp letingen sin fordi noen mener at det holder med 1 innlegg angående en sak.Men kjempeflott å få hjelp når man trenger det selvfølgelig.Vi er alle nybegynnere i starten,la oss selv prøve og feile.Vi lærer oss dette etter hvert som tiden går.Ikke gi opp selv om man uheldigvis gjør noen småfeil.Ikke noe kritikk til deg som ga bekjed om dette men litt ydmykhet er lov.Lykke til videre du som leter og lykke til videre du som hjelper 8)
Med vennlig hilsen en "nybegynner"
Lisbeth Wangen

gj07063
Sted: OSLO

Legg inn av gj07063 » 27. mai 2008 kl. 8.48

Hei ,
Beklager det var virkelig ikke meningen å skape forvirring på noen som helst måte.
Tenkte vel egentlig at hvis jeg postet den på flere steder, var sjansen større for å få svar. Skal sette meg ned å lese rettningslinjene, og lover at det ikke skal gjenta seg.
Forøvrig vil jeg benytte anledningen til å takke for den informasjonen dere allerede har klart å "grave" opp. setter veldig stor pris på all hjelp jeg har fått.
MVH
Angelica

Svar

Gå tilbake til «Bergen og omegn - ukjent kommune»