Kirkebok, Brønnøy, Nordland, 1793

Moderator: MOD_tydehjelp

Svar
gj16931
Sted: Oslo

Kirkebok, Brønnøy, Nordland, 1793

Legg inn av gj16931 » 12. september 2012 kl. 20.58

Kildeinformasjon: Nordland fylke, Brønnøy i Brønnøy, Ministerialbok nr. 813A05 (1752-1803), Kronologisk liste 1793, side 152.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16503&idx_id=16503&uid=ny&idx_side=-153

Eg er på leit etter informasjon om Niels Arentsen, som eg trur var son av Arent Joensen og An(n)e Dinesdatter, busette på Horn (også kalla Store-Horn) i Brønnøy i denne tidsperioden. Niels Arentsen var sju år i folketeljinga i 1801. Har då leita meg fram til denne informasjonen om det eg trur omhandlar hans dåp. (Forhåpentlegvis får eg stadfesta kven foreldra hans var, i alle fall faren). (Karen Dinesdatter, systra til An(n)e ser eg er oppført her som vitne).

Har fått hjelp ein annan plass til å omsetje det. Men skjønar ikkje det heilt likevel.
Den 23de Octbr.
Døbt Arent Jonsens stoer(?) Horn Barn N. Nils. Test Nils Clausøn Brønøen, Amund Amunsøn Horn, Jon Thomas Olsohn ibid, Rebecca Amunsdr. ibid, Karen Dinesdr ibidem
Kierschow(?) (Prestens navn)
Er "N:" forkorting for "Nom:" (latinsk for namn) som eg har sett andre stader? Altså, er det Arent Jonsens barn som blir vert døypt med namnet Nils?

Oppføringa står midt på side 152 (sida til høgre) som startar med det eg les som Arent Jonsens...

På førehand, takk for hall hjelp!

Mvh Arnt

PS: Kva står ekteskap oppførte som? (Om eg skal leite etter ekteskapsoppføringa til Arent J. og Anne).

Brukeravatar
Else Berit Rustad

Re: Kirkebok, Brønnøy, Nordland, 1793

Legg inn av Else Berit Rustad » 12. september 2012 kl. 21.10

Arnt skrev:Er "N:" forkorting for "Nom:" (latinsk for namn) som eg har sett andre stader? Altså, er det Arent Jonsens barn som blir vert døypt med namnet Nils?

Svaret er ja.

Leter du etter vielsen til Arent og konen, starter vel innførselen med ordet Cop. (copulati, viede).

Mvh
Else B.

gj16931
Sted: Oslo

Re: Kirkebok, Brønnøy, Nordland, 1793

Legg inn av gj16931 » 12. september 2012 kl. 21.39

Tusen takk Else!

Dette hjelp mykje!

Venleg helsing, ein av dei grønne slektsforskarane,

Arnt

Svar

Gå tilbake til «Hjelp til tyding av kildemateriale»