Hvordan bytter jeg lokallag?

Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt

Svar
Anne Lise Hovdal
Sted: STJØRDAL

Hvordan bytter jeg lokallag?

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 5. september 2012 kl. 14.01

Jeg bodde jo tidligere i Sandnessjøen på Helgeland, men siden det ikke var noe lag for DIS der gikk jeg under DIS-Salten. Flyttet jo til Stjørdal i Nord-Trøndelag i desember 2010, og ønsker nå å flytte over til DIS-Nord-Trøndelag. Hvordan gjør jeg det? Har tenkt å være med på noen av møtene i Stjørdal iallefall i høst, hvis jeg får svar på mail jeg har sendt om hva de holder på med der. Bor jo heller ikke så langt fra Trondheim, og kunne kanskje tenke meg å få med meg noen møter der også på Statsarkivet der. Må man være medlem der for å kunne være med på møtene?

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Re: Hvordan bytter jeg lokallag?

Legg inn av dn01013 » 5. september 2012 kl. 17.02

I venstre marg finner du langt nede valget "Min medlemsside". Når du får opp den drar du ned vinduet til bunns og der finner du velger for å velge annet lokallag.

Lykke til

dn22702
Sted: HOF

Legg inn av dn22702 » 5. september 2012 kl. 17.02

Logg inn på hovedsiden. Trykk på "Min medlemsside". Lengst nede på siden finner du et felt for endring av lagstilknytning.
Mvh
Knut Frode

dn22702
Sted: HOF

Legg inn av dn22702 » 5. september 2012 kl. 17.04

Du var litt raskere enn det jeg var Alf. Så ikke at du hadde svart før jeg trykket OK
Mvh
Knut Frode

Brukeravatar
Eva Helene Erntsen
Sted: SKIEN

Legg inn av Eva Helene Erntsen » 5. september 2012 kl. 17.17

Tror ikke det er noe distrikslag innen DIS som praktiserer framvisning av medlemsskap. Normalt er det høyt under taket og alle er velkommen. Skulle tro du trygt kan gå på medlemsmøte både i Sør og Nord Trøndelag hvis det er temaer du finner av interresse.

Møteoversikter finner du her http://www.disnorge.no/cms/distriktslag
mvh Eva Helene Erntsen
Moderator: Hedmark, Informasjon om Slektsforum, Agderfylkene, Nord-Trøndelag og Telemark.
Les dette før du poster din melding

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 5. september 2012 kl. 19.21

Takk for svarene, og jeg får nok ta turen ut og ned i boden for å lete etter gamle "Slekt og data". Hadde håpet jeg slapp det, for når det kommer til brukernavn og passord som ikke er lagret får jeg alltid probemer. Finner ikke "Min side" nede til høyre nede på hovedsiden heller, men jeg må kanskje være pålogget for å finne det. Rart at jeg ikke kan bruke påloggingen som jeg har her inne, og så gå inn på hovedsiden når jeg er her inne.

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 5. september 2012 kl. 19.43

Når jeg skriver inn brukernavnet får jeg at det er reservert, og passordet blir ikke godtatt. Er også litt usikker på hva som er brukernavn og hva som er passord som står bak på det gamle bladet(og slet med det lenge for i det heletatt å komme meg inn her). Tar et eksempel, og la meg si at det sto på mitt blad: 13358 kn 13358 og så gyf 1586. Er det da gyf 1586 som er passordet, og kn 13358 som er brukernavnet? Jeg har ikke bruk det som står på bladet mitt nå selvfølgelig. Nå svares det jo ikke på mail jeg har sendt til DIS-Stjørdal, så det er ikke sikkert det er noen aktivitet der lengre, og første møte skulle jeg ha vært på kveld.

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 5. september 2012 kl. 20.01

Jeg fikk det visst til likevel, og jeg har iallefall fått opp "Min side". Kanskje noen fra DIS kan svare på om endringen til DIS-Nord-Trøndelag har gått igjennom hos dere? Har jo også et annet telefonnummer enn tidligere, og har bare mobil nå. Så det nummeret ble også endret, og så skrev jeg jo på noen andre interesser også Spiller trekkspill blant annet. Gikk det inn til DIS?

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 5. september 2012 kl. 20.04

Når det gjelder DIS-Sør-Trøndelag så ser jeg jo at møtene der er på Statsarkivet i Trondheim, og at det enkelte ganger kan være aktuelt for meg å dra dit. Hvis det ikke er noe DIS i Stjørdal lengre(noe kan tyde på det siden de ikke svarer på mail), så er det faktisk kortere for meg å dra til Trondheim enn til Levanger som da blir nærmeste sted.

Brukeravatar
dn13792

Legg inn av dn13792 » 5. september 2012 kl. 20.06

Hei!
Prøv denne linken, http://nt.disnorge.no/system/files/DIS- ... jordal.pdf
e-postadresser nederst på siden
Hilsen Jon

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 5. september 2012 kl. 20.22

Takk for svar. Jeg brukte den siden da jeg sendte mail til kontaktperson Rolf, men enten har mailen ikke kommet frem eller så har han ikke sett det Første møte var vel nå i kveld? Hva er tema for neste møte? Hvis du ikke vil svare her kan du jo sende meg en pm? Hadde vært moro å få med noen av møtene til DIS i Stjørdal, men det er også trekkspillklubb annenhver onsdag.
Trodde jeg automatisk ble overført til Nord-Trøndelag når jeg meldte adresseendring til DIS-Norge. Det gjorde jeg sent i 2010 eller tidlig i 2011.

5309
Kontakt:

Legg inn av 5309 » 5. september 2012 kl. 22.05

Hei. Er ikke med i styret for Dis-NT lenger, men skal purre på Rolf. Du er vel velkommen i møter hvor som helst, i Stjørdal også. Vi har ikke kommet i gang ennå, men jeg mener at vi skal prøve å starte opp første onsdag i oktober. Så velkommen til Dis NT og på møter i Stjørdal. Vi bruker ikke å ha det store oppmøtet, men 4-12 personer bruker å møte opp. bjorn.eide alfakrøll ktv.no

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 5. september 2012 kl. 23.25

Takk for det svaret. Da kommer jeg på møtet første onsdag i oktober.

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Legg inn av dn01013 » 6. september 2012 kl. 20.05

Til alle som leser her.

Om man skal ut og reise i Norge bør man også ta en titt på møtekalenderen for de stedene man skal og sjekke om det skal være lokale møter med aktuelle tema.

Vil tro de aller fleste lag vil sette pris på besøk langt vekke fra av medlemmer på andre kanter av landet :-)

Rolf Einar Pedersen

Legg inn av Rolf Einar Pedersen » 25. september 2012 kl. 13.40

Lokallaget på Stjørdal har møte den 3 oktober kl 1800 i kjelleren i Samfunnshuset på Stjørdal . Vel Møtt

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 2. oktober 2012 kl. 20.58

Ja jeg har tenkt å møte opp i morgen kveld jeg. Er det noe spesielt tema som er oppe da? Det varer vel til ca 20.00? Etter møtet blir det taxi til trekkspilløving og trekkspillklubb på Ole Vig videregående, men det er en annen historie.

Rolf Einar Pedersen

Legg inn av Rolf Einar Pedersen » 2. oktober 2012 kl. 22.36

Hei

Det er ikke noe spesielt tema på møtet i morgen.

Anne Lise Hovdal

Legg inn av Anne Lise Hovdal » 2. oktober 2012 kl. 22.58

Takk for den opplysningen. Da kommer jeg bare. Litt dumt er det jo at trekkspillklubben og DIS-møtene er på samme dag, og de begynner jo øvelsen klokka 19.00. Har gjort avtale med deltager der om at jeg ringer, og så må det holdes åpent der. Nå er jo det kun annenhver onsdag med trekkspillklubb da, og det er jo ikke sikkert det blir på samme onsdager senere.

Svar

Gå tilbake til «Generelt»