Wilhelm Hansen's slektninger
Moderator: MOD_Akershus
-
- Sted: STRØMMEN
Wilhelm Hansen's slektninger
Wilhelm Hansen og hans tvillingbror Harry ble født i Oslo 30.04.1924. Biologiske foreldre var i følge fødselsattest Victor Hansen og Petrine Hansen. Året etter i 1925 kom Wilhelm og Harry til Ole (født Egner) og Anna Ullerud i Aurskog Høland kommune der de vokste opp som ”adoptivbarn” men de to barna ble aldri formelt adoptert av Ole og Anna. Jeg er advokat og bostyrer i offentlig skifte av dødsboet etter Wilhelm Hansen som døde den 10. september 2010. Vi har foreløpig ingen slektsarvinger etter avdøde, i så fall arver Staten. Folkeregisteret vet heller ikke mer enn dette. Jeg er DIS-medlem i flere år men ikke erfaren i søk på nett. Jeg spør om noen kan hjelpe, finnes det andre barn/etterkommere etter noen av de biologiske foreldrene - Victor Hansen og Petrine Hansen så vil etterkommerne ha arverett? Eller finnes det biologiske onkler/tanter/ eller søskenbarn i live etter Wilhelm så har de også arverett? Er meget takknemlig for hjelp og svar. Mvh Ole Jan Halvorsen, epost [email protected]
-
- Sted: VESTMARKA
- Kontakt:
Re: Wilhelm Hansen's slektninger
Hei
Siden vi "alle" kjente ham som Willy Ullerud, synes jeg det var greit å informere om det.
En slektsforsker trenger alle tilgjengelige opplysninger.
Vedlegger minneordene som var skrevet i Indre Akershus Blad, 17.09.2010.
Det hadde vært veldig koselig om vi hadde funnet ut noe om dette...
Mvh Bent
Siden vi "alle" kjente ham som Willy Ullerud, synes jeg det var greit å informere om det.
En slektsforsker trenger alle tilgjengelige opplysninger.

Vedlegger minneordene som var skrevet i Indre Akershus Blad, 17.09.2010.
Det hadde vært veldig koselig om vi hadde funnet ut noe om dette...

Mvh Bent
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Jeg har sendt deg en mail.
-
- Sted: STRØMMEN
Hei og takk for respons fra dere begge, jeg har epostdialog med Palmar Huse. Og ja vi har hørt en del om "Willy" som han ble kalt. Og vi håper på positive funn av mulige slektninger/arvinger. Mvh Ole Jan
- Laila Normann Christiansen
- Sted: OSLO
- Kontakt:
Heisann, minner bare om Datatilsynets restriksjoner om opplysninger som kan sammenstilles, om nålevende
Lykke til!

Lykke til!
med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
- Gunnar Østegården
- Sted: Sverige
Jada, herigården vokter vi væl om arveretten vår, s'ru! - Og har selvfølgelig ett og annet vi jenne hvisker advokaten i øret!Laila N. Christiansen skrev:Heisann, minner bare om Datatilsynets restriksjoner om opplysninger som kan sammenstilles, om nålevende
Mvh Gunnar.