Endre navn

Moderator: MOD_DNA

Svar
8490
Innlegg: 48
Registrert: 16. desember 2004 kl. 23.31
Sted: SKI

Endre navn

Legg inn av 8490 » 10. juni 2017 kl. 9.57

Jeg har fått tilbake en test på et mannlig familiemedlem. Til tross for at jeg skrev vedkommendes navn og c/o mitt navn med mine kontaktdata, er det bare mitt navn som fremkommer på testen. Jeg har jo testet meg tidligere og har eget kit nr. Det blir jo helt feil når jeg skal legge inn gedcom filen! Kan noen fortelle meg hvordan jeg retter opp dette. Jeg prøver men får det ikke til! :(

Brukeravatar
Anne M. Berge
Innlegg: 483
Registrert: 22. juni 2009 kl. 16.25
Sted: GAMLE FREDRIKSTAD

Re: Endre navn

Legg inn av Anne M. Berge » 10. juni 2017 kl. 10.07

Du finner forklaring her, på sidene om Praktisk hjelp


Redigere navn på testperson
Har du bestilt test på vegne av noen andre, eller ønsker å bytte person som skal testes? Det er bare å logge inn på testen med kitnummer og passord, og redigere:

[se bilder]

Du kan legge til flere epostadresser under Contact Information, noe som anbefales dersom man administrerer tester for andre enn seg selv.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Anne M Berge
Moderator: DNA
Les dette før du poster din melding
Admin for Norgesprosjektet DNA

8490
Innlegg: 48
Registrert: 16. desember 2004 kl. 23.31
Sted: SKI

Re: Endre navn

Legg inn av 8490 » 10. juni 2017 kl. 10.25

Hei og takk for svar. Dette har jeg prøvd flere ganger men den vil ikke ta rettingene! Jeg har husket SAVE!! :oops:

Brukeravatar
Anne M. Berge
Innlegg: 483
Registrert: 22. juni 2009 kl. 16.25
Sted: GAMLE FREDRIKSTAD

Re: Endre navn

Legg inn av Anne M. Berge » 10. juni 2017 kl. 10.43

Mitt forslag da er å prøve bytte nettleser (browser). Chrome og Firefox er de to som gir færrest problemer på nettsidene til FTDNA, og om du bruker den ene, forsøk den andre.

Hvis heller ikke dette virker, kontakt administratorteamet i Norway DNA Norgesprosjektet på epost, oppgi kitnummer, og så kan de sannsynligvis hjelpe deg.
Anne M Berge
Moderator: DNA
Les dette før du poster din melding
Admin for Norgesprosjektet DNA

8490
Innlegg: 48
Registrert: 16. desember 2004 kl. 23.31
Sted: SKI

Re: Endre navn

Legg inn av 8490 » 10. juni 2017 kl. 10.51

Da skal jeg prøve det! Takk så langt :D

Svar

Gå tilbake til «Generelt om DNA-testing for slekt»