halvard jacobsen aabø

Moderator: MOD_Rogaland

Svar
dn11669
Innlegg: 19
Registrert: 29. mai 2006 kl. 21.44
Sted: BRYNE

halvard jacobsen aabø

Legg inn av dn11669 » 22. mars 2007 kl. 18.21

Hei!Lurte på om noen vet noe om Halvard Jacobsen Aabø født på 1820 tallet?Han var kveker og bodde i Longebk. under Aabø i FT:1865.Det vesentlig for meg er og vite fødselsdato og år og selvsagt foreldre.På forhånd takk! :D

Vennlig hilsen
Jonny Kristiansen

gj04879
Innlegg: 4
Registrert: 12. april 2007 kl. 21.52
Sted: STAVANGER

Re: halvard jacobsen aabø

Legg inn av gj04879 » 12. april 2007 kl. 21.57

Hei Jonny!
Der er mogleg at Hallvard ikkje var døypt, sidan han høyrde til den vesle kretsen av kvekarar som heldt til i Sauda på 1800-talet. I det minste kan eg ikkje sjå han innført i kyrkjeboka. Men det kan knapt vera tvil om at han var født ca 1826-27 som eldste son til Jakob Jakobson og Eli Hallvardsdotter på Longabakka under Brekke ((H13).
Vennleg helsing
arnvid lillehammer :roll:

dn11669
Innlegg: 19
Registrert: 29. mai 2006 kl. 21.44
Sted: BRYNE

Re: halvard jacobsen aabø

Legg inn av dn11669 » 16. april 2007 kl. 10.42

Hei!Ja det du skriver om Halvard Jacobsen høres logisk ut ,og jeg har jo tenkt i de banene selv også.Men det er altså det og finne et håndfast bevis på at han er Jacob og Eli sin sønn.Kan det tenkes at han står oppført i vaksinasjonslistene?Og en annen ting er jo at søskene hans er oppført i dåpslistene.Uansett om du ikke finn noen håndfaste beviser så skal du ha takk for innlegget. :)

Vennlig hilsen
Jonny Kristiansen

gj04879
Innlegg: 4
Registrert: 12. april 2007 kl. 21.52
Sted: STAVANGER

Re: halvard jacobsen aabø

Legg inn av gj04879 » 16. april 2007 kl. 18.52

Hei igjen. Det er fint å sjå at du har vore inne på sama tanken. Sjølv om dåpen til Hallvard ennå ikkje er funnen, er indisia så sterke, at, som eg sa i mitt førre innlegg, kan det knapt vera tvil om kven Hallvard var. Særleg to ting bygger opp om dette:
1) Frå 1820-åra var det to husmannsfamiliar på Longabakka under Brekke. Det eine ekteparet var Sebjørn Kristenson d. 1871 og Siri Torbjørnsdotter d. 1878. Sonen Torbjørn Sebjørnson tok over etter dei i 1860-70-åra. Det andre ekteparet var Jakob Jakobson og Eli Hallvardsdotter. Jakob døydde i 1848 og Eli i 1865, men før folketeljinga blei halden. Når då ein Hallvard Jakobson er nemnt som husmann her i folketeljinga frå 1865 saman med kona si, Siri Bjednesdotter, og med born fødde alt 8 år tidlegare, er det vanskeleg å sjå at dette kan vera nokon annan enn ein eldste son, oppkalla etter morfar sin på Brekke, som då hadde teke over plassen.
2) Eldste dotter til Hallvard og Siri heitte Eli, og det er rimeleg å rekna dette som ei oppkalling etter farmor til barnet, medan den neste dottera fekk namnet Siri etter mormora.
Eg trur ein skal leita lenge og vel før ein finn andre foreldre til Hallvard Jakobsen enn Jakob Jakobsen og Eli Hallvardsdotter.
Vennleg helsing Arnvid L.

gj04879
Innlegg: 4
Registrert: 12. april 2007 kl. 21.52
Sted: STAVANGER

Re: halvard jacobsen aabø

Legg inn av gj04879 » 16. april 2007 kl. 18.54

Hei igjen. Det er fint å sjå at du har vore inne på same tanken. Sjølv om dåpen til Hallvard ennå ikkje er funnen, er indisia så sterke, at, som eg sa i mitt førre innlegg, kan det knapt vera tvil om kven Hallvard var. Særleg to ting bygger opp om dette:
1) Frå 1820-åra var det to husmannsfamiliar på Longabakka under Brekke. Det eine ekteparet var Sebjørn Kristenson d. 1871 og Siri Torbjørnsdotter d. 1878. Sonen Torbjørn Sebjørnson tok over etter dei i 1860-70-åra. Det andre ekteparet var Jakob Jakobson og Eli Hallvardsdotter. Jakob døydde i 1848 og Eli i 1865, men før folketeljinga blei halden. Når då ein Hallvard Jakobson er nemnt som husmann her i folketeljinga frå 1865 saman med kona si, Siri Bjednesdotter, og med born fødde alt 8 år tidlegare, er det vanskeleg å sjå at dette kan vera nokon annan enn ein eldste son (oppkalla etter morfar sin på Brekke), som då hadde teke over plassen.
2) Eldste dotter til Hallvard og Siri heitte Eli, og det er rimeleg å rekna dette som ei oppkalling etter farmor til barnet, medan den neste dottera fekk namnet Siri etter mormora.
Eg trur ein skal leita lenge og vel før ein finn andre foreldre til Hallvard Jakobsen enn Jakob Jakobsen og Eli Hallvardsdotter.
Vennleg helsing Arnvid L.

dn11669
Innlegg: 19
Registrert: 29. mai 2006 kl. 21.44
Sted: BRYNE

Re: halvard jacobsen aabø

Legg inn av dn11669 » 16. april 2007 kl. 21.35

Hei igjen!Det er jo klart at jeg har sett alt dette jeg også og jeg har jo prøvd og overbevise min svigermor om det ,men hun vil ha håndfaste bevis.Jeg har med ujevne mellomrom vært på Statsarkivet og prøvd å finne ut av det.men uten bevis til svigermor.Men jeg har vært ganske sikker på at den Halvard som bodde på longebk. i 1865 var Jacob og Eli sin eldste sønn.Takk skal du ha for utvist interesse!!!!Jeg skal overbringe dine synspunkter til min svigermor,og jeg regner nesten med at hun godtar det du sier.Du har jo en betydelig tyngde når det gjelder slektgransking som også hun er klar over.

Vennlig hilsen
Jonny Kristiansen

Svar

Gå tilbake til «Sauda»