Ubesvarte innlegg

Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt

Svar
Brukeravatar
Dag Arne Danielsen
Innlegg: 75
Registrert: 4. desember 2004 kl. 15.36
Sted: FLORVÅG

Ubesvarte innlegg

Legg inn av Dag Arne Danielsen » 31. januar 2021 kl. 15.18

Veldig flott med de fem nye knappene øverst i menyen med : 
  1. Dine innlegg
  2. Ny innlegg
  3. Uleste innlegg
  4. Ubesvarte innlegg
  5. Aktive emner
Antall spørsmål under Ubesvarte innlegg er det å håpe blir så lite av som mulig !
Dette da vel det å få i alle fall et svar (om ikke saken blir løst) er litt av motivasjonen for i det hele tatt å bruke dette forumet.
Om ikke innlegget blir løst, så er svar noe som sier at det i alle fall "nytter" å prøve med et innlegg på det du selv måtte sitte fast med.
Kanskje en stor svarprosent kan gjøre noe med litt av de innvendinger som fremkommer her "Slekt og Data, Takk for meg, det var morsomt så lenge det varte."

Uansett - lykke til med det nye forumet !  :)
 

Dag Arne Danielsen
 
 
 

Brukeravatar
Gry Iris Onarheim-Dahlmo
Innlegg: 4728
Registrert: 18. november 2004 kl. 16.52

Re: Ubesvarte innlegg

Legg inn av Gry Iris Onarheim-Dahlmo » 31. januar 2021 kl. 17.29

Helt enig! Selv ser jeg etter nye innlegg med null svar og prøver å gi en liten start i første omgang. Viktig å "se" spesielt nye brukere og ønske de velkommen selv om man ikke har svar på spørsmålene men at man håper andre med bedre kjennskap vil hjelpe etter hvert :)
 
Vennlig hilsen Gry

Brukeravatar
Helge Bjerkevoll
Innlegg: 3141
Registrert: 10. desember 2004 kl. 22.15
Sted: REKDAL
Kontakt:

Re: Ubesvarte innlegg

Legg inn av Helge Bjerkevoll » 31. januar 2021 kl. 21.26

Også enig. Det er ikke så bra at mange innlegg står ubesvart..

Selv holder jeg mest øye med de områder jeg er best kjent i. Alle har ikke tid og ork til å sitte å svare på lokale slektsgåter for hele landet. Så der for vil jeg oppfordre til at en prøver å svare i de områder en er best kjent (gjelder selvsagt ikke de som liker å svare på alt). 

Ellers enig i at vi bør prøve å ta i mot nye forumsdeltakere på en slik måte at de fortsetter å bruke forumet. Svaret behøver jo ikke være et utfyllende svar på det som det blir spurt om.   



 
 

Brukeravatar
Gry Iris Onarheim-Dahlmo
Innlegg: 4728
Registrert: 18. november 2004 kl. 16.52

Re: Ubesvarte innlegg

Legg inn av Gry Iris Onarheim-Dahlmo » 31. januar 2021 kl. 21.53

Jeg har i utgangspunktet ikke tid til å svare på emner fra hele landet, men siden ny plattform og mange nye medlemmer siste uken, så har jeg derfor prioritert å sette av noe tid litt fremover. Ellers er det jo i Nordland der jeg har mest erfaring og "abonnerer" på innlegg siden 2004.
Vennlig hilsen Gry

Svar

Gå tilbake til «Generelt»