Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Her kan du stille spørsmål om Slektsforum

Moderator: admin

Svar
Brukeravatar
dn28344
Innlegg: 52
Registrert: 12. april 2012 kl. 15.11
Sted: Danmark

Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Legg inn av dn28344 » 11. april 2012 kl. 19.41

Ofte går der flere dage fra jeg har sendt et indlæg til jeg får tid at undersøge om der er svar.
Jeg kan ikke finde ud af, hvor de er placeret, eller, hvor jeg har placeret dem.
Gives der ikke mulighed for at søge efter gamle indlæg
Jeg er medlem af DIS-Norge og ville nu gerne have bestilt en mail som varsel på svar, men hvor gør jeg det?

Med venlig hilsen
Niels K. Nyeboe
Hasselbakken 89
8361 Hasselager
Tlf.+45 86 28 90 12
Skype: nielskorsgaardnyeboe
Mail: nknyeboe@post6.tele.dk
http://www.nk-nyeboe.dk

dn09334
Innlegg: 3545
Registrert: 27. mai 2007 kl. 13.55
Sted: BODØ

Re: Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Legg inn av dn09334 » 11. april 2012 kl. 20.41

For å finne dine forespørsler er det jo mulighet for "søk" på øverste linje i Slektsforum.
Klikker du på søk og skriver inn "Nyeboe" på søkelinjen kommer det opp 9 poster.

Mvh
Wilfred

dn20182
Innlegg: 2092
Registrert: 23. mars 2006 kl. 10.28
Sted: FYRESDAL

Re: Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Legg inn av dn20182 » 11. april 2012 kl. 20.51

Hvis du ser nedenunder din signatur i et av dine innlegg, står det bl.a. "profil". Om du trykker på denne lenken, finner du din profilstatus, og her finner du en lenke til alle dine tidligere innlegg.

Mens man befinner seg i området for "profil", kan man foreta endringer her, bl.a. kan man markere at man ønsker melding i e-post om at det er kommet nye innlegg i et forum hvor man deltar. Du nevner at du er "medlem", men såvidt jeg kan se er du kun registrert som "gjest". Jeg er usikker hvorvidt varslingstjenesten via e-post kun er tilgjengelig for medlemmer, men ikke for gjester.

Forøvrig kan jeg på det varmeste anbefale et ordinært medlemskap - det gir ytterligere tilganger og flere muligheter. Som det het i reklamen for kinematografen i gamle dage: Giver meget, koster litet.

En annen sak: Jeg ser du gir alle dine personalia i forbindelse med din signatur i dine innlegg. Det er ikke sikkert det er så fornuftig, idet Google vil oppfange dette. Vi andre benytter derfor helst kun fornavn i signatur og i omtale av andre gjester og medlemmer når vi skriver innlegg her.
Venleg helsing Kjetil

Brukeravatar
dn28344
Innlegg: 52
Registrert: 12. april 2012 kl. 15.11
Sted: Danmark

Re: Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Legg inn av dn28344 » 12. april 2012 kl. 13.47

Wilfred skrev:For å finne dine forespørsler er det jo mulighet for "søk" på øverste linje i Slektsforum.
Klikker du på søk og skriver inn "Nyeboe" på søkelinjen kommer det opp 9 poster.

Mvh
Wilfred


Hej ????

tak for dit svar - det virker

Hilsen
Niels

Brukeravatar
dn28344
Innlegg: 52
Registrert: 12. april 2012 kl. 15.11
Sted: Danmark

Re: Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Legg inn av dn28344 » 12. april 2012 kl. 14.00

Kjetil skrev:Hvis du ser nedenunder din signatur i et av dine innlegg, står det bl.a. "profil". Om du trykker på denne lenken, finner du din profilstatus, og her finner du en lenke til alle dine tidligere innlegg.

Mens man befinner seg i området for "profil", kan man foreta endringer her, bl.a. kan man markere at man ønsker melding i e-post om at det er kommet nye innlegg i et forum hvor man deltar. Du nevner at du er "medlem", men såvidt jeg kan se er du kun registrert som "gjest". Jeg er usikker hvorvidt varslingstjenesten via e-post kun er tilgjengelig for medlemmer, men ikke for gjester.

Forøvrig kan jeg på det varmeste anbefale et ordinært medlemskap - det gir ytterligere tilganger og flere muligheter. Som det het i reklamen for kinematografen i gamle dage: Giver meget, koster litet.

En annen sak: Jeg ser du gir alle dine personalia i forbindelse med din signatur i dine innlegg. Det er ikke sikkert det er så fornuftig, idet Google vil oppfange dette. Vi andre benytter derfor helst kun fornavn i signatur og i omtale av andre gjester og medlemmer når vi skriver innlegg her.


Hej Helsing Kjetil

Jeg er nu medlem og skulle have et nyt brugernavn og password.
Det har jeg fået, så burde alt være i orden
Hilsen
Niels

Brukeravatar
Eva Helene Erntsen
Innlegg: 3230
Registrert: 10. januar 2006 kl. 12.51
Sted: SKIEN

Re: Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Legg inn av Eva Helene Erntsen » 12. april 2012 kl. 15.16

https://slektsforum.slektogdata.no/view ... highlight=

Her kan du be om å få flyttet dine gamle innlegg over fra "gjestnummer" til ditt nye medlemsnummer. Da vil du få opp alt i profilen som Kjetil sier.
mvh Eva Helene Erntsen
Moderator: Hedmark, Informasjon om Slektsforum, Agderfylkene, Nord-Trøndelag og Telemark.
Les dette før du poster din melding

Brukeravatar
dn28344
Innlegg: 52
Registrert: 12. april 2012 kl. 15.11
Sted: Danmark

Re: Hvordan finder jeg mine gamle indlæg

Legg inn av dn28344 » 12. april 2012 kl. 15.20

Tak skal du have Eva.
Men det virkede uden at jeg skulle foretage mig noget.
Så, nu går jeg igang med Norge.
Venlig hilsen
Niels
Med venlig hilsen
Niels K. Nyeboe
Hasselbakken 89
DK-8361 Hasselager
Tlf.+45 86 28 90 12
Skype: nielskorsgaardnyeboe
Mail: nknyeboe@post6.tele.dk
http://www.nk-nyeboe.dk

Svar

Gå tilbake til «Informasjon om Slektsforum»