Leter etter Bøe-slekta - Porsgrunn, Skien

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Telemark

Svar
dn36850
Innlegg: 1
Registrert: 29. mai 2017 kl. 8.35
Sted: Sarpsborg

Leter etter Bøe-slekta - Porsgrunn, Skien

Legg inn av dn36850 » 29. mai 2017 kl. 8.45

Jeg leter etter etterkommere av min tante Anna Ragnhild Nielsen, født 30/6 1924 - gift med Reidar Bøe - også kalt Lillemor. I vår slekt har vi en dåpskjole som er brukt i mange generasjoner og hvor alle døpte har sine navn brodert. Min far, hennes bror, og jeg selv er døpt i den, det samme er alle mine barn og de fleste barnebarn - og nå har vi bruk for den igjen til et nytt barnebarn. Tante Lillemor (som nå dessverre er død) fikk den tilsendt etter at vi hadde brukt den sist for å bruke den hos noen av sine etterkommere. Men jeg klarer ikke å finne etterkommerne. Hun har/hadde to sønner: Roar Bøe født 28/1 1947 og Tore Bøe født 18/1 1952 (to år yngre enn meg).
Om noen har et spor jeg kan følge for å finne etterkommere som kan vite noe om dåpskjolen blir jeg - og det nyfødte barnebarnet mitt - kjempeglade. Vi vil gjerne føre tradisjonen videre.

Vennlig hilsen
Arne Sigurd Rognan Nielsen (min far het Gustav Ludvig Kullerud Nielsen og hadde sitt Kullerud navn fra Skiens-distriktet)
Telefon: +47 41535313
E-Post: arne@brainworker.no
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Bjørn Kåre Nilssen
Innlegg: 732
Registrert: 6. september 2012 kl. 16.01
Sted: KRISTIANSAND S

Re: Leter etter Bøe-slekta - Porsgrunn, Skien

Legg inn av Bjørn Kåre Nilssen » 30. mai 2017 kl. 12.15

Jeg ville slått opp alle i 1881.no og lignende, og tatt telefonen fatt.
Alternativt søke etter navnene i Facebook, og sende PM til de aktuelle som dukker opp.
Eller her: https://www.birthday.se/sok/no?f=tore&l ... &g=1&x=407 , hvor det riktignok ikke dukker opp noe med de data du har..

Svar

Gå tilbake til «Skien-Porsgrunn-distriktet - ukjent kommune»