Maren Budde og Peder Hansen ca 1700

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
Brukeravatar
Asbjørn Grebstad Hovland
Innlegg: 108
Registrert: 26. desember 2007 kl. 13.34
Sted: SYKKYLVEN

Maren Budde og Peder Hansen ca 1700

Legg inn av Asbjørn Grebstad Hovland » 16. mars 2010 kl. 0.01

Eg er i grunnen på jakt etter forfedrene til Ivar Carlsson Budde f. Kr. 1640, d. 1725. Gift med Alet Mikalsdotter (Ahled Michelsdtr) Bodenheufen frå Nausdal ved Førde.

I den samanheng kom eg over att ei av dotrene, Maren, vart gift på Sunnmøre med ein Peder Hansen som må vere død før 1729.
Nokon som veit kvar på Sunnmøre og om det i den samanheng finst opplysninger som kan vere til hjelp for å kome tilbake i tid?
Kva er stervbohuset?

I 'Skifteregister for Larvik' på Digitalarkivet finnes arvingene til Iver Budde ramset opp,under post 331, som gjelder skifte etter Synneve Iversdtr Budde -1729,enke etter Jonas Mikalsen Due -1725 søstrene var Margrete(?) enke etter Ole Larsen,+ Catrine(?),enke etter Ole Rivedal, +[b]Maren enke etter Peder Hansen p.Sunnmøre.
Cordt Nicolaisen Alsing var gift med Synneves søsterdtr og bodde i stervbohuset.

I 2002 var Ivar Karlsson Budde & Ahled Michelsdtr von Bodenheusen i Naustdal eit tema Digetalarkivet (9554 )

Kai Olger Løseth
Innlegg: 827
Registrert: 7. mars 2006 kl. 17.25
Sted: ÅLESUND

Re: Maren Budde og Peder Hansen ca 1700

Legg inn av Kai Olger Løseth » 22. mars 2010 kl. 22.22

Stervbohuset er dødsbohuset. Stervbo frå tysk 'sterben', dø. Også stervboenke.

Helsing
Kai Løseth

dn30063
Innlegg: 9
Registrert: 1. januar 2015 kl. 18.56
Sted: OSLO

Re: Maren Budde og Peder Hansen ca 1700

Legg inn av dn30063 » 14. februar 2015 kl. 11.19

Iver Budde og Alet von Bodenheufen
Har funnet noe informasjon i Sorenskriver Steens skrifter, Bind 3, side 162. Leter selv etter mer informasjon om Iver (løytnant) og Alet. Hun angivelig fra Naustdal og han fra?? Muligens Østfold?
Lykke til videre. Om jeg klarer å oppspore mer kan jeg informere deg om det er interessant.
MVH Magne

Svar

Gå tilbake til «Sunnmøre - ukjent kommune»