Bygdebok Leksvik

Moderator: MOD_Nord-Trøndelag

Svar
dn26895
Innlegg: 405
Registrert: 7. januar 2012 kl. 20.41
Sted: STEINSDALEN

Bygdebok Leksvik

Legg inn av dn26895 » 2. oktober 2012 kl. 15.03

Hei!
Ser at tidligere på dette forumet har vært diskutert at det første bygdeboka for Leksvik skulle være ferdig i 2009. Så vidt meg bekjent så er det ikke kommet ut noen bygdebok enda.
Jeg håper derfor om noen har kjennskap til bygdebokarbeidet for Leksvik, og kan svare på om og eventuelt når bygdebok for Leksvik vil komme ut.

Hilsen John Kristoffer.

Jon Kjetil Storløkken
Innlegg: 15
Registrert: 3. juli 2010 kl. 1.31
Sted: SURNA

Re: Bygdebok Leksvik

Legg inn av Jon Kjetil Storløkken » 21. november 2013 kl. 9.10

Hvordan går det med bygdeboken?
Jon Storløkken
6652 Surnadal

dn26895
Innlegg: 405
Registrert: 7. januar 2012 kl. 20.41
Sted: STEINSDALEN

Re: Bygdebok Leksvik

Legg inn av dn26895 » 22. november 2013 kl. 0.42

Takk for at du drar i gang denne igjen. Kanskje man treffer på noen som vet noe mer om dette.
Eneste jeg har klart å finne er følgende.
http://lokalhistoriewiki.no/index.php/B ... ik_kommune

Om noen ikke vet om når eller om det kommer bygdebok, så kanskje noen vet hvem man kan kontakte får nærmere info. Står at det er Asbjørn Steen som er forfatter, men spørmålet er jo å finne kontakt info på ham. I form av epost eller lignende. Fant en epost adresse via Leksvik kommune, men hvis arbeide er frivillig så synes jeg det er feil å skrive til denne e-posten , hvis dette er en jobb e-post. Har noen kontakt info på Asbjørn eller andre som vet noe om dette så send dette på privat melding.

Men som sagt er kun ut etter ca. svar, og ut fra det som står på nettstede så skulle jo man tro at ikke første bind ikke skulle være så langt unna.

Svar

Gå tilbake til «Leksvik»