Bilder fra Bjørnør

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
Heidi Sætran

Re: Bilder fra Bjørnør

Legg inn av Heidi Sætran » 15. mars 2000 kl. 23.48

Er det noen som har, eller vet om noen som har konfirmasjonsbilder fra Bjørnør år 1912 og 1914?
Jeg er interessert i lån for kopiering av bildene.

dn10908
Innlegg: 76
Registrert: 19. november 2006 kl. 13.32
Sted: GARTEN

Re: Bilder fra Bjørnør

Legg inn av dn10908 » 30. mars 2000 kl. 23.49

Fant ikke riktig årstall på konfirmantbildene jeg har. Er det noen spesielle personer du leter etter?
Eivind Bremnes, Roan

Heidi Sætran

Re: Bilder fra Bjørnør

Legg inn av Heidi Sætran » 31. mars 2000 kl. 0.27

Hei!
Ja, jeg leter etter konfirmasjonsbilde av min farfar Olaf Andreas Jakobsen fra Mostervik født 1897.
Likedan konfirmasjonsbilde av min farmor Hanna Severine Pedersdatter Borch som ble født i Roan i 1899.
Håper du kan hjelpe meg med dette, men det er kanskje ikke så lett å finne ut av navnene heller?

Hilsen Heidi Sætran

Ragnar Gutvik

Re: Bilder fra Bjørnør

Legg inn av Ragnar Gutvik » 16. august 2000 kl. 0.28

Jeg kan kanskje hat et konfirmasjonsbilde fra den aktuelle perioden, men jeg kjenner ikke navnene. Jeg kjenner igjen min mormor på bildet og hun var født 1899. Hun kan vel tidligst være konfirmert i 1914-15. Hennes søster er 3 år eldre. Jeg kan sjekke hos hennes etterkommere om de kjenner noe konfirmasjonsbilde av henne. Jeg har ikke vært i kirkeboken og sjekket hvilket år disse ble konfirmert

Heidi Sætran

Re: Bilder fra Bjørnør

Legg inn av Heidi Sætran » 23. august 2000 kl. 22.49

Hei Ragnar!

Takk for henvendelsen. Jeg er ikke helt sikker selv om 1914 er det rette året, men farmor er iallefall født i 1899. Så jeg er veldig interessert i å få ta en titt på bildet, og eventuelt få tatt en kopi. Hvis du vil låne bort bildet, håper jeg at du vil ta kontakt med meg.

Vennlig hilsen
Heidi Saetran
7350 Buvika

Svar

Gå tilbake til «Roan»