Siver Ingebrigtsen (Brunvoll)

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
John Harry Aarønes
Innlegg: 1026
Registrert: 3. desember 2004 kl. 3.29
Kontakt:

Siver Ingebrigtsen (Brunvoll)

Legg inn av John Harry Aarønes » 5. november 2006 kl. 1.36

Sivert Ingebrigtsen (Brunvoll) (c. 1722 – e. 1801)
I folketelling 1801 for Agerøe finn vi Sivert på Brunvold der han bur saman med sonen Friderik og hans familie. Han er då enkemann etter første ekteskap.

Fredrik Sivertsen Brunvold (c. 1772 - )
Fredrik Sivertsen var ved folketeljinga 1801 for Agerøe busett på Brunvoll og nemnt som kjøpsvenn for kjøpmann Danholm i Christiansund.. Han var gift med Elen Olsdatter også født omkring 1772. Dei var begge i sitt første ekteskap og står oppført med barna.
a. Sivert f. ca. 1796
b. Maren Gurina f. c. 1798


Sivert Fredriksen Ørnehagen
1865 folketelling for Bud Hustad, Ørnehagen 48b:
Hushold 1: Anders Sivertsen, husfader, gårdbruker og selveiet, 33 år og hans kone Lava Sivertsd., 30 år.
Deres barn Anders Anderss. 5 år og Maren Sirina Andersd. 3 år.
Hushold 2: Sivert Fredriks., fødreraadsmann, 70 og hans kone Anne Jonsd., 80 år..
Alle født i Bod Prgj.

Her ser vi at Sivert Fredriksen er gift med Anne Jonsd.

1842 Levende fødte i Bud
15. 29. Juli 14. August Drengeb. Sivert. Foreldre: Gardbr. Sivert Fredriksen Ørnehagen og h. Martha Pedersdtr. Ibid.

Men som mor til Siverts barn her står oppført Martha Pedersdatter. Ein kan vel då gå ut frå at han har vore gift minst 2 gonger.

Maren Gurine Fredriksdatter finn vi att i folketeljinga 1865 for Bud på Vorpen i Hustad. Ho er då nemnt som 67 år gammal enke, født i Agerø prestegjeld. Ho synes å ha vore gift med ein Gunder, sidan hennar son vert nemnt som Ole Gundersen, født i Bod prestegjeld og ”hjelper Moderen”. Ole er 34 år og ugift. Ein Andreas Gunders. er også nemnt her som ugift ”tjenestekarl”, 42 år født i Bod prestegjeld. Dette kan tyde på at Gunder hadde ein son frå eit tidlegare forhold.

Barn av Maren Gurine og Gunder:
a. Ole Gundersen f. 1831

Er det nokon som kan hjelpe med fleire opplysningar om Sivert Fredriksen (min 4xtippoldefar) og hans etterslekt?

dn19007
Innlegg: 647
Registrert: 31. mars 2005 kl. 16.31
Sted: SØRUMSAND

Re: Siver Ingebrigtsen (Brunvoll)

Legg inn av dn19007 » 19. november 2006 kl. 17.19

Hei John og takk for sist. Jeg har prøvd å "snoke" litt for deg. Det er ikke så enkelt å få ut opplysninger for tiden. I kirkebok for Aukra 1785-1809 skal du finne Sivert død i 1803 har jeg fått beskjed om. Familien bodde på Marøy som da lå under Brunvoll og seinere Breivika. Kirkeboken er veldig rotete ført så du er oppmerksom på det. Arbeidet med de nye(visstnok 2 bind) B.bøkene pågår for fullt men jeg regner med at de ikke er på markedet på enda en god stund. Kanskje den kommer samtidig med at alle kirkebøkene ligger ute på nett!!??
Sivert Fredriksen kan du legge inn under Bud/Hustad/Fræna så tenker jeg du får napp.
Arbeidet med Lyngvær er visstnok ikke påbegynt. Vedkommende jeg snakket med kalte alt matrialet sitt der for en "materie". Ikke så rart. Det var jo et fiskevær og ligger i "leia"mellom Ona og Gossen. Brennevinsutsalg var der også.
Om du ikke har vært innom http://www.sandøy.no bør du gjøre det. Se Sandøyportalen. Der finner du også bilder av øyene, og mange andre fine bilder fra området.Og hjemmesider.
Se også Badeland. Det bygges nytt svømmebasseng der ute med utsikt rett ut i havet.
Jeg tar kontakt når jeg kommer over noe.
Palmar Huse

John Harry Aarønes
Innlegg: 1026
Registrert: 3. desember 2004 kl. 3.29
Kontakt:

Re: Siver Ingebrigtsen (Brunvoll)

Legg inn av John Harry Aarønes » 20. november 2006 kl. 0.16

Takk skal du ha Palmar! Alltid flott med hjelp!

La også emnet på debattforum under Møre og Romsdal - der kom det mykje!

Lenke

Ja, eg har funne Sandøyportalen og studert bileta der. Fann også dei flotte bileta frå Marøy.

Svar

Gå tilbake til «Sandøy»