Torfinn Eltvik

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
gj13004
Innlegg: 2
Registrert: 13. februar 2011 kl. 23.02
Sted: GREÅKER

Torfinn Eltvik

Legg inn av gj13004 » 13. februar 2011 kl. 23.08

jeg vil igjenn prøve å finne ut litt om min fars liv.Torfinn Eltvik født 1930 11 nov,døde 1977. siden jeg ikke vokste opp samme han og han døde bare 47 år gammel hadde det vært godt å få vite litt om han.vet at han reiste ung ut på havet.men hvem båt og hvor vet jeg ikke.er det noen som kan hjelpe.

dn20182
Innlegg: 2092
Registrert: 23. mars 2006 kl. 10.28
Sted: FYRESDAL

Re: Torfinn Eltvik

Legg inn av dn20182 » 13. februar 2011 kl. 23.23

Opplysninger om personer som har levd så nær opp til vår tid er for det aller meste sperret av hensyn til personvernet. Imidlertid er hans gravsted på Vestre gravlund i Oslo registrert her, og her er det også lenke til bilde av gravsteinen:

http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?mode=fy

Hvis du kontakter gravferdsetaten i Oslo kan du kanskje få opplyst hvem som står som festetager til denne graven. Det er sannsynligvis en i den nærmeste familie. På en taktfull måte kunne du da kanskje ta kontakt med vedkommende og spørre om din fars liv.

Du kan også kontakte Oslo byfogdembete og undersøke hvem som ble oppført som arvinger da han døde, eventuelt hvem som ble oppført som nærmeste pårørende. Som hans datter vil du ha rett til å få vite dette.
Venleg helsing Kjetil

gj13004
Innlegg: 2
Registrert: 13. februar 2011 kl. 23.02
Sted: GREÅKER

Re: Torfinn Eltvik

Legg inn av gj13004 » 14. februar 2011 kl. 8.15

tusen takk,jeg arvet av han når jeg ble 18 år.det er jo også noen år siden nå.har så stort ønske å kansje finne ett bilde av far.ingen av dem som lever nå har det.eller vet så mye.jeg selv bodde på barnehjem i horten i en periode ca år 1975,er det noen som kan hjelpe meg med hva det barnehjemme kan hete og hvor jeg kan finne bilder fra det stedet.

Svar

Gå tilbake til «Selje»