Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
Brukeravatar
dn07337
Innlegg: 374
Registrert: 14. november 2004 kl. 0.01
Sted: ÅLESUND
Kontakt:

Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av dn07337 » 19. januar 2005 kl. 23.52

Er det noen her som kan hjelpe med å finne foreldrene til Gustav ? og navnet på hans kone Klara ?
Når ble de gift ?
Har funnet ett foreldrepar som kan stemme, men er det rett:
Ole A Johnsen fra Vanylven f. 1861 og Ingeborg Johnsdatter f 1864 , Vågsberg

Om mulig også foreldre til Klara !

De hadde 9 barn den eldste Valdis Vågsberg født 1913 !!

Dette er besteforldrene til min samboer, men vi vet ikke noe annet enn navnene.

Så vi kan komme videre.

Carsten Henrik Schanche
Innlegg: 3417
Registrert: 9. desember 2004 kl. 18.49
Sted: JESSHEIM

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av Carsten Henrik Schanche » 20. januar 2005 kl. 10.42

Hei!

Det burde vel være han som bor på Vaagsberg i Selje i 1900 http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/we ... =5505#ovre

Brukeravatar
dn07337
Innlegg: 374
Registrert: 14. november 2004 kl. 0.01
Sted: ÅLESUND
Kontakt:

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av dn07337 » 21. januar 2005 kl. 0.19

jo dette var nok rette personen, men finnes det en Klara som kan være mulig kandidat som hans hustru omkring 1913. Regner da med at hun er rundt hans alder pluss minus !!

Alv Jonfinn Boryszewski Våge
Innlegg: 1
Registrert: 29. januar 2005 kl. 21.02
Sted: GJETTUM

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av Alv Jonfinn Boryszewski Våge » 31. januar 2005 kl. 0.12

Hei!
Jeg kjenner til to av søskena til Gustav, Johanne som var gift Våge og er gravlagt i Vågsvåg vest for Måløy. Inga var ugift og er også gravlagt her. En yngre bror Ingebrigt bodde også her i bygda. Son til Gustav, Georg bodde på Vågsberget og var gift. Han døde for noen år siden. Flere opplysninger kan fremskaffes.

Brukeravatar
dn07337
Innlegg: 374
Registrert: 14. november 2004 kl. 0.01
Sted: ÅLESUND
Kontakt:

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av dn07337 » 31. januar 2005 kl. 6.38

takk kan du gi meg de opplysningene du kan. Georg er min samboers onkel.
Av søsken til Gustav har jeg bare klart å registrere : Johan, Olaf, Johanne, Inga og en Samueline ?. Ingebrigt er ukjent ... Har ellers ingen ting på disse søsknene bortsett fra eventuellt årstall de er født.

Har heller ikke fødselsdato for Gustav og hvem hans kone Klara var ?
Marie (datter av Gustav er min samboers mor, hun døde i 2002)

du kan også sende det du eventuellt kan fremskaffe på email til slekt@skramstad.net

mvh
LivS

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av gj02393 » 16. januar 2006 kl. 2.02

Eg leiter etter slektningar frå Våge, dei også budde på Vågsberg, men eg hev ikkje slektgranskingprogram overført til min nye data endå. Eg nedstammer frå Jacob Jacobsen og Brithe Jacobsdtr. Gotteberg Vaage. Dei hadde to sønner som utvandra Ole Johan som tok namnet Jacobson her borte og budde i Dane County Wisconsin og gifta seg med Sara Saltskjel og hadde ei dotter, so også heit Sara og gifta seg med sitt søskjenbarn Johan eller John Johansen Skram men tok etternamn Vaage her borte. Dei hadde mange etterkomarar som bur framleis i Wisconsin. Ole Johan var ein av dei fyrste som utvandra frå Selje prestegjeld. Min tippoldefar kom mange år etterpå i 1885 då så mange andre utvandra. Han heit Erik Jacobsen Vaage Rødbergstrand og var gift m. Mette Hansdtr. Rødberg. Dei hadde fire born med seg frå Noreg, Jacob, Hans, Karn (oldemor mi) og Berthe. Johan Johansen Skram (Vaage) sin far var bror imillom Erik og Ole Johan og heit Johan Daniel og var gift med Sølvi Simonsdtr. frå Nordre Oppedal. Dei busatte seg på Nedre Skram og hadde desse born-Oline Martine, Olaf, førnemnde Johan, Jacob (d. tidleg), Anne Bertine og Søren. Olaf utvandra også og gifta seg med Erik sin konas niese Anne Marie Rasmusdtr. Rødberg, Søren utvandra seinare og gifta seg med Mathilda Johnson. Det eg forsøkjer å få greie på er Oline Martine og Anne Bertine om det er noken som hugser dei. Oline skreiv seg for Line og busatte seg i Bergen der hu jobbe som hushjelp til ei enke, Fru Wallendahl, på Villa Florida. Hu var bestevenninde til faster, Marie Wilhelmsdtr. Strømmen Birkeland, til bestemor mi (Emma Strømmen). Marie fekk mange brev ifrå henne utover åra og besøkte henne i 1932. Eg hev billete av henne med sine foreldre, men eg vil sikkert vete om det er dei eller ei. Takk David Strømmen :? :P

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av gj02393 » 16. januar 2006 kl. 16.28

Kona til Olaf Skram heit ikkje Anne Marie Rasmusdtr. men Anne Marie Monsdtr., hennar far var Mons Rasmussen Rødberg (han var halvbror til Mette Hansdtr. Rødberg, kona til Erik Vaage). Mons sin syster Kari Rasmusdtr. var gift med Peder Abrahamsen Vaage, syskjenbran til Erik, Johan Daniel, og Ole Johan gjennom deira mor Brithe Jacobsdtr. Gotteberg. Peder sin far var Abraham Jacobsen Gotteberg som flytta til Vaage. Dei', Peder og Kari utvandra fyrst til oss i Iowa og seinare til Minnesota, og endå seinare til Mobridge Sør Dakota. Om noken kjenner til desse og skulle det verte flott. deira born heit Rakel, Karen, Marie, Arne, Sivert, og Rasmus. Rakel gifta seg med ein med etternamn Folkestad og hadde ei dotter Ida Belle. Mary eller Marie gifta seg med Howard Hubbard dei hadde ei dotter Lorraine. Takk David Strømmen

dn15911
Innlegg: 1
Registrert: 9. juni 2005 kl. 14.38
Sted: NORDFJORDEID

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av dn15911 » 17. mars 2006 kl. 21.24

hei David.
DET ER JAMMEN GODT Å SJÅ LIVSTEGNTIL DEG . INTERESSANT STOFF DU PRESENTERAR.
INGER-lISE

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Gustav Olsen Vågsberg f. 1889

Legg inn av gj02393 » 16. september 2006 kl. 21.24

Hallo, Inge Lise
Takk for svaret. Eg hev no vore så heldig her borte at eg fann ledd eller etterkomarar til Peder og Kari Waage, og enda beire ei datter til Olaf og Marie (Rødberg) Skram og to døtre til Olaf sin bror Søren. Dei er ikkje unge endå men er kvikk og hev gjeve meg mykje opplysning om familia her borte i Amerika. Igår skreiv eg til Ester Wåge i Måløyne. Hun på noken måte er tilknytte til ei Jacobine og Hans Wåge som er i slekt med oss og hadde mange bilete av familier her borte. Kjenner du til henne? Det skulle vere kjekt å finne noken som høyre til dei som var igjen til Rødberg og Vaage slekta som vi hev nærmaste knyttning til. Eg såg forleden dag at dine slektningar utvandra same år som vår. Dei som nedstammer frå Ingebrigt Vaage (iallefall dei som bur i Iowa) hadde familiegjenkomst forrige månad som eg ikkje fekk reise til men skal muligens prøve neste år. Jørgen Ingebrigtsen Vaage sin son Engvald gifta seg med gamle tante mi (farmor si syster) Mathilda, og far min si fyrste kone var niese til han, og en annan slektning, Anne Olsdtr. Rødberg gifta seg med bror til Engvald, Edward. Vi hadde mykje i felles. Jørgen sitt siste barn lever endå på gamleheimen i Forest City, Ho heit Dena Rollefson og skal vere 100 år i år, eg trur i denne månad. Vi skal også prøve å få til gjenkomst for Vaage-Skram-Rødberg folket neste sumar, so om du vil take deg ein tur til øss hjarteleg velkomen skal eg seie..
Med varme Helsingar. David Strømmen :D

Svar

Gå tilbake til «Vågsøy»