Daniel Nä(o(reböe.

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Daniel Nä(o(reböe.

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 3. mars 2011 kl. 0.50

Hei! :)

Denne "Daniel" gifter sig 16/2-1755 i "Ålhus/ Jölster" med "Agathe Gunnersdtr. Gröneng" h. side under "copulerede 1755" : http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-27

Jeg finner min 3xtippoldefar "Gunder" döpt 17/2-1758 i "DK/ Bergen" med far "Daniel Sörensen" og mor "Agothe Gundersdtr." : http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/we ... 69653#ovre

Da jeg ikke kan finne desse foreldrene som vigde i "Bergen", så undrer jeg på om det kan väre de samme som gifter sig i "Jölster", og flytter siden til "Bergen" :roll:

Finnes denne "Daniel" med farsnavn "Sörensen" event. omtalt i en bygdebok for "Jölster" under gården "Nä(o)reböe"

Kan dette väre far til "Daniel" i "Jölster"?? : http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default ... ourl=&id=1

Er takksom for all hjelp.

Mvh,Svehn. 8)
Sist redigert av Svehn Ruskelöv den 18. mars 2011 kl. 18.29, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Daniel Nä(o(reböe.

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 3. mars 2011 kl. 5.06

"Sören Danielsen Närböe" gifter sig den 24/5-1722 i "Jölster" med "Berete Andersdtr.", v. side 3 sist : http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-25

Noen som kjenner til dette paret i en bygdebok som kan väre foreldre til "Daniel S.". :?:

Mvh,Svehn. 8)

Harald Lorentz Bakke
Innlegg: 952
Registrert: 2. september 2006 kl. 13.56
Sted: DAVIK

Re: Daniel Nä(o(reböe.

Legg inn av Harald Lorentz Bakke » 4. mars 2011 kl. 10.31

No er eg dessverre ikkje heime og har adgang til bygdebøkene mine, men garden ein skal leite under heiter Nedrebø.

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Daniel Nä(o(reböe.

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 4. mars 2011 kl. 19.26

Hei Harald!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :D

Ser fram til din behjelpelighet.

Mvh,Svehn. 8)

Harald Lorentz Bakke
Innlegg: 952
Registrert: 2. september 2006 kl. 13.56
Sted: DAVIK

Re: Daniel Nä(o(reböe.

Legg inn av Harald Lorentz Bakke » 4. mars 2011 kl. 21.09

Håpar andre kjem meg i forkjøpet for eg er for tida på besøk hos dattera i Valdres på "ubestemt tid" :wink:

Harald Lorentz Bakke
Innlegg: 952
Registrert: 2. september 2006 kl. 13.56
Sted: DAVIK

Re: Daniel Nä(o(reböe.

Legg inn av Harald Lorentz Bakke » 17. april 2011 kl. 9.59

Hei Svehn.

Det tok si tid før eg fekk svare deg, men her er det eg fant i bygdeboka for Jølster under Nedrebø (Nærbøe) om Daniel Sørensen og Søren Danielsen og deira nære familie.
Litt rotete oppstilt, men det er like "rotete" opplista i boka!!! :roll:

- Skifte 1730 etter Søren Daneielsen "Nærbøe" til enka Brite Andersdtr. og barna deira Daniel og Ane. Lagverge for Daniel var farbroren Jens Danielsen Ålhus og klokkaren Per Sørensen Solheimsnes var lagverg for Ane.

- 1722 brv. (brurvigd) Søren Danielsen og Brite Andersdtr.

Det ser ut for at Søren Danielsen sin far Daniel Sørensen var klokkar i Jølster for i 1708 la svigerfaren hans Simon Nedrebø opp sak mot han for brot på avtale : "at Simon let han få halve jorda si i Nedrebø og at Simon då skulle få halve klokkarjorda Solheim i 3 år; og i den tid skulle klokkaren hjelpe værfaren og den sjuke kona hans. - Simon vann ikkje styre Solheim i to år og klokkaren baud han då ein åker til ei tønne utsæd. Retten dømde klokkaren til å gje Simon 8 tønner korn med 3 våger pr tønne, eller 8 dalar i pengar".

- "1706 Tnglese bygselsetel til klokkaren Daniel Sørensen på 1 pund 6 merker Naustdalkyrkjejord frå stiftsskrivaren Hermand gaardmand 11. mai 1766"

- 1711 : "Klokkaren Daniel Søfvrensen med sin Hustrue - . med mange smaae børn, hadde bondegaard (som han fekk av værfaren) og levde som ein bonde og stod seg ikkje god, skreiv presten"

- 1717 i ei tingvitning er det nemt at Daniel Sørensen var død

- 1731 skifte etter Malene Simonsdtr. til enkemannen Olav (Ole) Sjursen og barna hennar med Daniel:
- Søren Danielsen, død - hadde barna Daniel og Ane
- Jens Danielsen, gift
- Klaus Danielsen, 22 år
- Sakris D. (Sakarias), 19 år
- Danilde Danielsdtr. 15 år.

I 1778 ser det ut til at Sakarias Danielsen bur på Haukeland i Fana.

*****
Brite Andersdtr. gifte seg tydeligvis oppatt med Simon Person (Pederson) for det er skifte etter han i 1765 til enkja Brite Andersdtr og barna:
- Søren Simonsen i Bergen
- Daniel, myndig
- Jens, 21 år
- Pernille gm. Rasmus Simonson Eikås
- Margrete gm. Nils Nilsson Øvrebø

I Juli 1771 skifte Brite med borna sine. Dei var då:

- Daniel Sørensen, busett på Møhlenpris ved Bergen
- Anne Sørensdtr. gift med Anton Sakariassen på Brattland sør for Bergen
- Søren Simonsen, busett i Bergen
- Daniel Simonsen , busett på Nedrebø
- Jens, myndig - prestedreng i Jølster
- Pernille
- Margrete

Brite Andersdtr. døde 1778.
I 1779 budde Jens Simonson "nær Bergen" og systra Pernille og mannen Rasmus Simonson budde på Hegrenes i Jølster.

Mvh Harald.

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Daniel Nä(o(reböe.

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 17. april 2011 kl. 23.21

Hei Harald! :)

Tusen hjertelig takk for all den info du har fått fram her om denne släkten, og med dette er det vel ikke snakk om annet enn att "Daniel Sörenss." og "Agothe Gundersdtr." som gifter sig i "Jölster" 1755, er de samme som senere får flere barn i "Bergen", der i blandt min forfader "Gunder".

Er også noe interessert i og finne etterkommere til "Daniels" helsöster "Anne Sörensdtr. Nedreböe", her er vielsen med "Anthonius Zachariass. Haukeland?? 1758 i "SJ/ Bergen" v. side nederst : http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-85

Mvh,Svehn. 8)

Svar

Gå tilbake til «Jølster»