Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av gj02393 » 16. oktober 2008 kl. 21.57

Eg leiter etter opplysning til ei dame og familia hennar frå Leirvik. Hun eigde hotellet fram til krigen då tyskene tok det over, og eg trur etterkommere dreiv postkontor ein gong. Hun vart gift med Knud Wolff frå Leirvik og hadde desse born. Erling, Carl, Svanhild, og Knut. Emma var syster til en gammel onkel til farmor mi. Dei var fosterforeldre til hun og syster hennar. Han heit Jens Olai Iversen Birkeland og kom til Amerika i 1891. Eg har masse billete og brev frå forskjellige familiemedlem til Jens og har prøvd over åra å ta kontakt med Wolff familia uten hell. Eg var en gong til Leirvik i lag med Erling og Astri (Foss) Servan då dei hadde familiehytte ved fjorden. Eg visste ikkje kven eg skulle leiter etter og tok ut i at slektning til Jens heiter Birkeland. Det var jo feil. Nokre år seinare då eg kom heim fann eg billete som synte at familia heit Wolff. Eg prøver å undersøkje dei andre i barneflokkjen til Jens og Emma. Adolf som vart gift i Hyllestad eller Lavik?, Gjertrud trur eg gifta seg med en frå Sverige (Berglund eller Björklund) og budde i Gotteberje, og muligens fleire? Jens og Emma vart fødd sikkert i Bergen, og då Emma flytta til Leirvik følgde foreldre. Dei var båe to frå Lavikje trur eg. Takk på forhand. MVH David Strømmen :D

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 18. oktober 2008 kl. 23.03

Hei David!

Jeg er födt/oppvoksen i Hyllestad kommune/Leirvik, så jeg kjendte/kjenner til slekten Wolff(barn og barnbarn til Emma og Knut)ganske så bra.

Jeg og ett barnbarn Wolff var döpte/konfirmert samtidigt.

Kan du väre litt mer tydlig om hva/hvem du vil ha info om,for da blir det litt lettere og lete/söke.

Er behjelpelig.

Mvh,Svehn 8)

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av gj02393 » 20. oktober 2008 kl. 6.13

Vi veit nokså mykje om Emma og Knut sjølv. Emma skreiv heilt inntil femti åra. Men eg lurte på om Wolff familia kunne gje meir opplysning om andre syskjen til Emma og Jens. Eg veit Jens hadde en yngre bror, Adolf som vart i hæren og så gifta han seg, truleg i Sogn, men muligens i Bergen. Vi har brev ifrå ei syster i Sverige, Gjertrud Berglund frå Gotteborgj. Men forrige veke kikke eg på billete eg har ifrå Jens si side igjen og fann et brevkort frå Guelph Nord Dakota der det stod Kjære Broder og Syster.....underteikne Mr. og Mrs. Olaisen. Vi har fleire brev ifrå dei i N.D. men om Hr Olaisen eller Fru Olaisen var syskjen til Jens er eg ikkje sikker på. Så om Wolff familia kunne gje meg litt hjelp om alt det her skulde det vorde kjekt. Som sagt, Jens var fosterfar til farmor mi og hennar syster Mathilda. Kona, Marie Strømmen Birkeland var syster til oldefaren min Anders eller Andrew Wilhelmsen Strømmen. Marie og Jens besøkte Emma og Knud i 1932 og besøkte Strømmen fam. i Nordfjord. Så reiste dei til Gotteborg, besøkte Gjertrud og tok kanalbåten gjennom Sverige. Takk på forhand

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 2. november 2008 kl. 20.26

Sist redigert av Svehn Ruskelöv den 2. november 2008 kl. 21.24, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 2. november 2008 kl. 21.23

Hei igjen David!

Kan ikke se att Emma Ivarna f.25/11-1873 DK, hadde en söster som hette Gjertrud.
Bare 2 brödre: Jens Olai f.13/3-1869 NK,og Adolf Immanuel f.2/11-1882 NK.

digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=86&filnamn=berg1891&gardpostnr=29919&merk=29919#ovre

Mvh,Svehn. 8)

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av gj02393 » 4. november 2008 kl. 6.05

Takk Svein. Eg fann berre dei tre eg og. Men dei brev eg hev ifrå Jens peiker på at det var muligens fleire. Eg veit ikkje korfor hun frå Guelph Nord Dakota skulle skrive Kjære Broder og Søster, men underteikna brevet då Mr. og Mrs. Olaisen. Men vi hev brev ifrå hun som budde i Sverige. Det er mulig at desse andre var i slekt på andre måte, men dei skreiv seg alltid for Søster. Det er en gåte som eg tenkte kanskje Wollf familie kunne gje meg svar på. :D

dn20573
Innlegg: 429
Registrert: 2. oktober 2006 kl. 22.41
Sted: RANDABERG

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av dn20573 » 4. november 2008 kl. 13.56

Hei
Her snder jeg det som jeg finner i bygdeboka for Hyllestad/Bø sokn. Leirvik Gnr. 99, bnr. 1, side 497-98. Familien Wolff.

Mvh. Karl H.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av gj02393 » 7. november 2008 kl. 21.41

:D Takk for det De satt inn om Wolff familia. Eg ville så gjerne få en epost addresse til noken tilknytta til familia, serlig Knut og Emma si. Mormor mi onkel Jens Iversen tok for seg namnet Birkeland til etternamn her borte. Er det Birkeland i Lavik der Emma sine foreldre kom ifrå? Dei brev vi har frå Sverige frå antagelig en slektning, og ei som vi meiner er syster, skreiv seg for Berglund eller Bjørkelund. Hun som skreiv ifrå Nord Dakota skreiv seg for Olaisen. Mellomnamn til Jens var Olai. Korleis held alt ditte her sammen er spørmålet mitt. Eg trur untatt eventuellt etterkomarar til Adolf er vi (sjølv om vi ikkje er slektning gjennom blodet) nærmaste slektning Emma sine har siden Jens og Kona Marie Strømmen var fosterforeldre til mormor og hennar syster Mathilda. So om noken veit om korleis eg muligens kan ta kontakt med etterkomarar til Emma og Knut skulle eg vorde veldig veldig glad å høyre frå deg. Takk og atter takk for billete. Vi ha et stort et som vi arva frå Jens.

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av gj02393 » 10. november 2008 kl. 6.17

Markus og Karen Olaisen eller Oliason var venner til Jens og Marie Birkeland. Dei kom opprindelig fra Troms.

gj02393
Innlegg: 20
Registrert: 16. januar 2006 kl. 1.39
Sted: USA

Re: Emma Ivanna Olufine Iversdtr. Olsen Wolff

Legg inn av gj02393 » 14. november 2008 kl. 21.16

No er eg på ferd med å forsøke bestemme korfor Jens Iversen Olsen skulle tatt etternamn eller gardsnamn Birkeland då han utvandra. Her i statene var det familia si historie at han var i Slekt med Iver Andersen Smilden og Ole Andersen Smilden. Eg ser at mor til desse to var Kristine eller Kristiane Helene Iversdtr. Byrkjeland....Men Jens sine foreldre var ifrå Lavik, untatt Ane Iversdtr. (mora var frå Hyllestad, muligens). Eg fann ei Johanne Iversdtr. Osland som kunne passe men eg er ikkje sikker...Alt vi hev om mora er at hun het Anne Iversdtr. f. 1840 enten i Lavik eller Hyllestad. Det står om Iver og Ole Smilden at dei reiste til Hanlontown Iowa til Familie i digitalarkivet og det er addressa Jens hadde på den tida. Korleis er dei i slekt, kan noken hjelpe? og korfor tok Jen "Birkeland" til etternamn? Takk

Svar

Gå tilbake til «Hyllestad»