Gil slekt

Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane

Svar
dn34963
Innlegg: 26
Registrert: 23. februar 2016 kl. 23.53
Sted: STAVANGER

Gil slekt

Legg inn av dn34963 » 19. februar 2018 kl. 2.41

På bruk 5 i Indre Gil sat ein Sjur Lasseson frå Ytre Gil som brukar fra 1752-1774. Han var gift med ei Gunhild Olsdotter som eg ikkje kan finne opphavet til.Sjølv doydde Sjur i 1774, og ho
blei oppatt gift i 1775 med Arnold Sjurson fra Teige. Arnold var mykje yngre enn henne, De budde vel stort sett saman med dottera Lovise og mannen Anders Sjursen, ettersom de ble ble eldre og trong folge. Så i 1801, finn med Gunhild og mannen Arnold ført som svigerforeldre til Anders Sjursen, og då med alder oppgitt på Gunnhild til 87 år og mannen Arnold 57 år. Etter det skulle jo Gunhild ha vore fødd rundt 1714, og det er nok fleire år for tidleg.
Då ho døyr, to år seinare, skriv presten alderen hennar til 81 år. Det høver til bygdeboks opplysningen om fødselsår 1722. Og då høve det også bettre med at ho og fyrste mannen, Sjur, skulle ha fått det første av i alt 8 born rundt 1752, og siste i1769.
Men kor enn eg leitar i kjerkebøker og skifter er eg ikkje i stand til å finne ut noko om opphavet til denne mystiske Gunhild.
Namnet er ikke vanleg i Hyllestad eller sokna rundt, og næraste staden kor det er mykje i bruk etter det eg ser er i Jølster. Her er det ei Gunhild som er døypt 9/11 1721, men om det kan være "vår" Gunhild blir rein spekulasjon. Og eg finn heller ikkje giftemål som passar i Jølster.
Det er sonen hennar, Bendik, som er ein av anene mine. Han blei gift med prestedotter Anne Marie Olrich, og dei flytta til Bergen kor han slo seg opp som flink ølbryggar på den tid de fyrste industrialiserte bryggeria tok til.
Eg skulle tru at andre har treft på den same familien i sine arbeider, og eg setter stor pris på rettleing og tips til å finne ut av Gunhild - problemet mitt.

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Gil slekt

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 20. februar 2018 kl. 0.02

Hei!

Name Gunilde Olesdatter
Gender Female
Christening Date 09 Nov 1721
Christening Place JOLSTER, SOGN OG FJORDANE, NORWAY
Father's Name Ole Nilson
Mother's Name Sygneve Hansdr

Kunne ikke finne dåpen i kirkeboken for "Jölster".

Foreldrene er vigde 1720 med bosted : http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webce ... k=294#ovre

Jeg skal sjekke opp dette paret i soga om "Jölster" under desse bostedene og se hva som blir denne "Gunnilde's" videre skjebne. :roll:
Mvh,Svehn

Brukeravatar
Svehn Ruskelöv
Innlegg: 2603
Registrert: 31. juli 2012 kl. 10.30
Sted: Sverige

Re: Gil slekt

Legg inn av Svehn Ruskelöv » 20. februar 2018 kl. 0.40

Etter og ha sjekket i boken under "Fyglehaugen" så kan jeg ikke forstå noe annet enn att denne "Gunnilde" giftet sig i "Jölster" 1739 ganske ung : http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webce ... k=792#ovre

Litt ved siden av "Svein", men i flg. "Hyllestad" bygdebok b. 1 så mener jeg at vi to har minst ett felles slektskap fra bruk 5 "Hovland", da min formors bror "Halvor Johannesen" var gift 1784 med prestedatter "Maria Kristina Olrich" som var din formor "Anne Marie Olrich" sin söster.

Så ser jeg under bruk 5 "Indre Gil" i samme bygdebok att din forfars bror ""Sören Sjursen" var gift inn i min slekt på bruk 5 "Hovland". :shock:
Mvh,Svehn

Svar

Gå tilbake til «Hyllestad»